-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

سریال نوروزی مهران مدیری!

ADONIS SYSTEM

سریال نوروزی مهران مدیری : اگه جای من بودین! (مرد هزار چهره)

«مجید آقاگلیان» که تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «اگه جای من بودین؟» را بر عهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، گفت: «اگر جای من بودین؟» عنوان قطعی است سریال و کار با همین نام روی آنتن خواهد رفت البته این سریال اپیزودیک بوده و بازیگران بسیاری در لوکیشین‌های متعددی در آن ایفای نقش کرده‌اند.
وی افزود: این مجموعه بهترین کاری است که تا به حال با مدیری انجام داده‌ایم و دلیل آن طرح اولیه داستان، سناریوها، بازی‌ها، تعدد لوکیشن و کار افکتیو که سریال از آن برخوردار است و ساختار کاملا متفاوتی دارد.
این تهیه‌کننده در ادامه گفت: این سریال تلویزیونی که در 15 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در ایام نوروز از شبکه 3 سیما تهیه شده است روایتگر داستان اجتماعی و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود.
وی در ادامه درباره حضور برخی از بازیگران سینما مانند امین حیایی و خسرو شکیبایی در این سریال نیز گفت: ما به سراغ آنها رفتیم و قصد استفاده از آنها را نیز در این پروژه تلویزیونی داشتیم اما هر دو این بزرگوار مشغول کارهای دیگری بودند و برنامه‌ریزی‌های‌شان با من هماهنگ درنیامد.
در سریال تلویزیونی «اگه جای من بودین؟»، مهران مدیری نقش اول را ایفا می‌کند و سایر بازیگران این سریال عبارتند از: پرویز فلاحی‌پور، علی‌رضا خمسه، پژمان بازغی، سیامک انصاری، رضا فیض نوروزی، اکرم محمدی، اسماعیل سلطانیان، بهاره رهنما، سروش صحت، پرستو گلستانی، نادر سلیمانی، نصرالله رادش، غلامرضا نیکخواه، رامین پور ایمان، فلامک جنیدی، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، روشنک عجمیان،‌سعید پیردوست، ساعد هدایتی، علی لک‌پوریان، غلامحسن تسعیری، محمد جواد عزتی ، کوروش کاشانی دوست، شایان احدی‌فر، شهین تسلیمی، پروین قائم‌مقامی، امیر حسین رستمی، حمید نیک نبرد، اکبر قدمی، کیانوش گرامی، شهریار فخاری و لقمان نظیری در متنی که به جای خلاصه داستان در اختیار خبرگزاری قرار گرفته آمده است:‌ اگه جای من بودین؟ اگه می‌خواستین خودتونو ثابت کنین؟ اگه مجبور بودین جای آدم‌های دیگه باشین... چیزهایی که اصلا به شما مربوط نیست ولی لذت‌بخشه... و آدم‌هایی که شما را بزرگ می‌کنن در حالی که شما خودتون هستین... لذت‌بخشه، نه؟
اگه جای من بودین...  البته بعدها اسم این مجموعه به نام مرد هزار چهره تغییر کرد!

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از:
تهیه‌کنندگان: مجید و حمید آقاگلیان، کاگردان:مهران مدیری، سر پرست نویسندگان: پیمان قاسم‌خانی، نویسندگان: خشایار الوند ، محراب قاسم‌خانی، امیر مهدی ژوله ،دستیار اول و برنامه‌ریزی: الاله هاشمی، منشی صحنه: بهناز سید تقیها، طراح نور: عبدالله‌ به افراز، طراح صحنه و دکور: فروزان جلیلی‌فر، طراح گریم : مهرداد شکرابی، طراح لباس: آوا سلطانی عرب شاهی ، صدابرداران: محمد حاتم‌نژاد، حمید گرمابدری، تصویربرداران: منوچهر مظفری، امید رخ‌افروز و سعید عباس‌اصفهانی، سوئیچ: جواد اصلانی، تدوین: احسان مظفری، مدیر روابط عمومی: وفا ملک زاده، موسیقی: بهرام دهقان‌یار، مدیر تولید: عبدالرضا شهباززاده، مدیر فنی و نودال: حسن مردانی، دستیار کارگردان: شایان احدی‌فر،هانیه بساتینی، نورپرداز: عباس دهقان، گروه تصویربرداری: کامران جمشیدیان ، مهدی تهرانی، علی بحر العلوم، دستیاران صدا: حسام شاهین، محمد علی مژده، دستیاران نور: امیر صراف‌زاده، بهزاد به‌افروز، حمید سلیمانی، دستیاران صحنه: حامد صباغ‌تفرشی، حجت آوینی، مهدی عسگری آستانه، امیر حسین حاجی زاده، مجریان گریم: علیرضا شکرآبی، زینب نصرالهی ، حسام حیدری، آنا ثانی، مریم نصرالهی، امیر عبدالهی، دستیاران لباس: نگار انصاری، محمود بیاتی، کاوه قندالی، مدیر تدارکات: علی رضایی، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، عکاس: سعید عباس اصفهانی، دستیاران فنی، محمد گلابی، محمد طالب‌زاده، امور اداری: مینو شاکری، رضوان کوثری‌مهر، دوخت لباس: اصغر حاجوی ، جعفر همیار، دستیاران تدارکات: محمودرضا جوانشیر،حمید محمدی‌، سارا زال‌بیگی، گروه تدارکات: اشکان عباس‌نژاد، احمد عاشوری، مهدی عاشوری، بهروز جلوییان، کریم عاشوری، مسعود لاوری، پشتیبانی، محمود رضا جوانشیر، احمد قاسمی، داود فاضلی، حسین امیری‌نژاد، حسین امینی، داود صوفی، محسن صفی‌الهی، آرمین جوانشیر، امیر بیگی، آکسوآر: خیر الله حسینی، حسین حسینی، مربی و بازیگردان حیوانات: امیر رهبری ، مدیر جلوه‌های ویژه نجف فتاحی، دستیار : حمید روزبهانی، کارشناسان انتظامی: سرهنگ فرهاد شمسایی و سرهنگ مداحی.

تعطیلات فراوان در سال ۸۷

بعد از ایام نوروز ، هیچ یک از تعطیلات رسمی سال 87 با روزهای جمعه مقارن نشده اند و جالب اینکه اکثریت قریب به اتفاق این تعطیلات در روزهای شنبه و چهارشنبه هستند!
- با نگاهی گذرا به روزهای تعطیل رسمی (به جز جمعه) در سال آینده می بینیم که پس از ایام نوروز ،هیچ یک از تعطیلات رسمی سال 87 در روز های جمعه مقارن نشده اند و جالب اینکه اکثریت قریت به اتفاق این تعطیلات در روزهای شنبه و چهارشنبه هستند و لذا پیش بینی می شود با سالی پر از تعطیلات و البته پر مسافرت مواجه شویم.
در سال آینده در فروردین ماه روز 13 که معمولا روز پایانی تعطیلات رسمی و غیر رسمی عید نوروز به شمار می آید در روز سه شنبه است و عملا تعطیلات غیررسمی نوروز 87 را تا روز جمعه 16 فروردین ادامه می دهد.

همچنین، در خرداد ماه نیز روزهای 14 و 15 که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی و قیام 15 خرداد تعطیل هستند به ترتیب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه قرار دارند که روز شنبه هفته آتی آن نیز به دلیل سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تعطیل رسمی خواهد بود که به این ترتیب خرداد 87 با پنج روز تعطیل روبه رو خواهد بود.

روز ولادت امام علی (ع) در تیرماه نیز برابر با روز 26 این ماه در روز چهارشنبه قرار دارد و مردادماه هم روز نهم برای مبعث پیامبر اسلام(ص) و روز 25 این ماه هم به دلیل مصادف شدن با ولادت حضرت مهدی (عج) تعطیل رسمی هستند که هر دو روز تعطیلی در روز چهارشنبه قرار دارند.

در مهرماه سال آتی نیز عید فطر براساس تقویم رسمی روز چهارشنبه دهم ماه است و البته آبان ماه 87 هم مصادف با شهادت امام جعفر صادق ، روز شنبه، چهارم آبان ماه تعطیل است.

عید غدیر سال آینده هم در روز چهارشنبه 27 آذرماه است . میلاد پیامبر اسلام در روز یکشنبه 25 اسفند و 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت در روز پنج شنبه زمینه را برای تعطیلی غیررسمی آخرین هفته سال 87 که البته کبیسه نیز است، فراهم می کند.

نرم افزار امنیتی Kaspersky Internet Security 2009 8.0.0.285 FINA

ADONIS SYSTEM
شرکت Kaspersky یکی از پیشتازان در ارائه ی نرم افزارهای ضد ویروس و محافظ در برابر برنامه های مخبرب که با محصول قدرتمند Kaspersky AntiVirus خود به محبوبیت و معروفیت فراوانی دست یافته است، به تازگی محصول جدید تحت نام Kaspersky Internet Security عرضه نموده است که بسته ی امنیتی قدرتمندی برای کاربران خانگی به شمار می رود.

این بسته ی نرم افزاری سیستم شما را در مقابل جدیدترین خطرها و نرم افزار های مخرب و جاسوس و انواع ویروس و کرم و تهدید های اینترنتی ایمن می سازد . با هم به بررسی برخی ویژگی های اصلی این نرم افزار بپردازیم:

محافظت علیه تمامی فایلها و نرم افزارهای مخرب و مضر:

توسط این بسته ی امنیتی دیگر نگران نرم افزارهای مخرب و ناشناس که از مزاحمان همیشگی در دنیای اینترنت در این چند سال اخیر بودند نباشید . قادر به شناسایی نرم افزار های جاسوس ( Spyware )، نرم افزارهایی که خود به خود شما را به اینترنت وصل می کنند ( Dialer )، نرم افزارهایی که با باز کردن مرورگر شما را به وبسایتهای مستهجل و غیر اخلاقی راهنمایی می کنند ( Pornware ) و نرم افزارهای تبلیغاتی مخرب که سرعت سیستم را می گیرند ( Adware ) و بسیاری دیگر ... می باشد.

بخش Update قدرتمند نرم افزار:

Kaspersky از همان ابتدا به توانایی آپدیت بالا و به روز کردن چندین باره در روز معروف بود و سیستم شما را همیشه در مقابل آخرین تهدید ها مطلع نگاه می داشت.

 دانلود: Kaspersky Internet Security 2009 8.0.0.285 FINAL

دانلود نرم افزار مشاهده آرشیو یاهو مسنجر Yammy 0.9 RC 3

Yammyنرم افزار ترفندی است برای رمزگشایی و مشاهده فایل های آرشیو ذخیره شده جلسه های پیغام رسان یاهو مسنجر.

با استفاده از Yammy نه تنها می توانید آرشیو پیغام های ذخیره شده در ID خود بلکه آی دی های دیگران که اسم رمز آنرا نمی دانید ، مشاهده کنید.

امکانات نرم افزار Yammy , Yahoo Messenger Archive Decoder

- رمزگشایی و مشاهده تمامی آرشیو ها و ارسال های موبایل
- رمزگشایی بر اساس تنطیم دایرکتوری
- قابل دسترسی به زبان های انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و غیره.

 تصاویر: کلیک کنید
 مشاهده: صفحه رسمی دانلود
 دانلود مستقیم: Yammy v0.7 پایدار

آی فون در ایران از نگاه کاربرانی که خریداری کرده اند!

ADONIS SYSTEM

متن زیر برگرفته از وبلاگ محمد رضا طاهری است که اخیراً نسبت به خرید یک دستگاه آی فون اقدام کرده است. با توجه به آنکه سوالات بسیاری همواره برای علاقه مندان به خرید این دستگاه (بخصوص افراد ساکن در ایران) وجود دارد، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

اگر می خواهید از تکنولوژی نوین لذت ببرید، آی فون بخرید! اما اگر می خواهید از وضعیت موجود ایران و هماهنگ بودن با گوشیهای متداول سود ببرید، اصلا آی فون را توصیه نمی کنم. آی فون برخی از نیازهای معمول موجود که گوشیهای دیگر در اختیار قرار می دهند را به شما نمی دهد.

1- حافظه جانبی قبول نمی کند.
2- بلوتوث آن فقط برای هد ست است.
3- انتقال و برداشتن فایل بر روی آن از طریق نرم افزارهای تولید شده توسط کمپانی های متفرقه است و آنهم با محدودیهای فراوان.
4- عکس گرفتن با آن خیلی لذت بخش نیست.
5- قابلیت فیلم برداری ندارد.
6- برای گذاشتن فیلم حتما باید با کانورتور فیلمها را به فرمت آی پاد تبدیل کنی و تازه خیلی مواقع بعد از تبدیل فیلم به مشکل می خورید.
7- نصب نرم افزار بروی آن به راحتی گوشیهای معمول نیست و صد البته نرم افزارهای کاربردی کمتری برای آن موجود است.
8- به علت غیر قانونی بودن استفاده از سیم کارت های غیر AT&T ، با به روز شدن نرم افزار آن باید صبر کنید تا قفل شکن آن هم ارائه شود. تازه پس از آن باقبول ریسک فراوان و داشتن کلی اطلاعات پایه در این مورد می توانید آن را به روز کنید.
9- نبودن نمایندگی در ایران و حتی محدود بودن سرویس دهندگان متفرقه و قیمت بالای سرویس دهی (که صد البته این قیمت بالا هم از همین محدودیت و عدم آگاهی استفاده کنندگان به وجود آمده است) به طوری که برای آنلاک کردن و فعال کردن سیم کارت شما در کامپیوتر پایتخت هشتاد هزار تومان طلب می کنند. در صورتیکه نرم افزاری برای این کار هست که در کمتر از 10 دقیقه این کار را می کند.

اما داشتن آی فون لذت هایی نیز دارد که برای من کافی است:

1- سهولت در کاربری و تنها با لمس صفحه و یک دکمه موجود "هوم باتن"
2- یک موزیک پلیر فوق العاده توانمند. یعنی آخرین تکنولوژی اپل در آی پاد.
3- نمایشگر صفحه با رزولوشن باور نکردنی برای مشاهده آلبوم عکس و فیلم.
4- وجود قطعات سخت افزاری جانبی متعدد در بازار برای افزودن قابلتهای سخت افزاری آن. مانند ارتباط با رادیو، اسیتشن پخش موزیک به همراه باند و آمپلی فایر، ...
5- مواجه به هیجان انگیز ترین صفحه لمسی موجود در دنیا که تنها با حرارت انگشتان کار می کند و به زاویه چرخش دست شما هم حساس است.
6- وجود کلیه امکانات لازم یک گوشی تلفن همراه برای تماس های تلفنی از جمله انتظار مکالمه، کنفرانس، قطع صدای محیط برای شنونده در حالی که صدای آن را می شنوید و ...
7- وجود یک کانتک لیست بسیار حرفه ای و کامل.
8- امکان Sync کردن ایمیل ها و Calendar کامپیوتر شما.

در آخر باید بگویم، به نظر من سلیقه افراد در انتخاب گوشی تلفن همراه تاثیر گذارترین عامل است.

 منبع خبر: وبلاگ راهرو

دانلود نرم افزار مسنجر Pidgin 2.4.0

Pidgin نرم افزار چند منظوره پیغام رسان فوری است که بطور رایگان و کد - باز ارائه میشود. این ابزار در گذشته با نام Gaim شناخته میشد و تقریبا از اکثر ابزارهای پیغام رسان معتبر پشتیبانی میکند.

ADONIS SYSTEM


توسط این برنامه میتوانید به سرویس های AIM , Bonjour , Gadu-Gadu , Google Talk , Groupwise , ICQ IRC , MSN , QQ , SILC , SIMPLE , Sametime , XMPP , Yahoo! , Zephyr متصل شوید. به این معنا که می توانید همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر، MSN Messenger,گوگل تاک و یا شبکه های متعدد دیگر گفت و گو کنید.

قابل ذکر است که این نرم افزار از قابلیت هایی مانند انتقال فایل، نمایش وضعیت، اخطارها و دیگر امکانات معمول سرویس های پیغام رسان پشتیبانی می کند و در واقع جایگزین مناسبی برای نصب و اجرای همزمان چندین برنامه پیغام رسان می باشد.

حجم برنامه برای ویندوز تقریبآ 10 مگابایت است. این برنامه را دانلود کنید و از امکانات جدید و بسیار زیبای آن استفاده کنید.

 دانلود: Pidgin 2.4.0
 مشاهده: تغییرات انجام گرفته
 مشاهده: سایت رسمی

همه چیز درباره کارت Eye_Fi

چرا قبلاً کسی به آن فکر نکرده بود؟

شرکت سازنده کارت Eye_Fi کار شگفت انگیزی کرد. آنها یک حافظه 2 گیگا بایتی با قابلیت ارتباط بی سیم (امواج رادیویی) را بر روی یک کارت جمع کرده اند. جالب اینکه این کارت از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با یک کارت SD معمولی ندارد و نه از آن ضخیم تر و نه درازتر است.

هدف از ساخت کارت مذکور این بوده است که بتوان عکاسها را از یک دوربین که کارتهای SD را پشتیبانی می کند به کامپیوتری که سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش دارد انتقال داد.

ADONIS SYSTEM

این سیستم چگونه کار می کند؟

کارت Eye_Fi نارنجی رنگ با یک card reader عرضه می شود که می تواند به پورت USB کامپیوتر متصل شود. با اتصال آن به کامپیوتر عکاسهای شما به صورت خوکار وارد کامپیوتر می شوند اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید بهتر است از مرورگر Fire fox2.ox یا بالاتر استفاده کنید.

در هر بار استفاده از این کارت از شما خواسته می شود که یک account با email خود بسازید. و یک نام و password از شما می خواهد سپس فایروال شما را چک می کند و بدنبال شبکه بی سیم می گردد. شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک را استفاد کنید اگر بخواهید می توانید شبکه خودتان را  اضافه کنید. اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید شما خواسته می شود در صورت تمایل به یکی از وب سایت های معروف عکس متصل شوید.

ویژگی برجسته این کارت سادگی آن از نظر اندازه و شکل و نداشتن تفاوت با یک کارت SD است و سادگی کار کردن با آن است.

همچنین این کارت وابسته به یک دوربین خاص نیست و با هر دوربینی که کارت SD بخورد می توان از آن استفاده کرد فقط آن را داخل دوربین قرار دهید. آنگاه هر عکسی که می گیرید را با وظیفه شناسی به لپ تاپ شما منتقل می کند. افرادی که می خواهند از کیفیت و جزئیات عکس خود مطمئن شوند شیوه خوبی است تا بلافاصله عکس خود را بازبینی کنند و در صورت لزوم نور، فاصله، زوم و ... را تغییر دهند.

البته برای Upload عکس از دوربین به لپ تاپ یا pc باید دوربین روشن باشد. بنابراین اگر دوربین را در حالت Auto off قرار دهید ممکن است ارسال عکس ناتمام بماند.