-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

لپ تاپ با نمایشگر دوقلو چرخنده ؟!

 ADONIS SYSTEM

 

مژده به طرفداران لپ تاپ های فانتزی!

اگر هنوز لپ تاپ نخریده اید و به دنبال جدیدترین نوع لپ تاپ از نظر شکل و ظاهر برای جلب توجه هستید محصول xentex dual  13.3 اینچی را به شما معرفی می کنم. حتما گوشی های موبایلی را که LCD آنها قابلیت چرخش های زاویه ای را دارند دیده اید. نمایشگر این لپ تاپ خوشکل دارای چنین قابلیتیست. البته کمی پیشرفته تر از آن چیزی که تصور می کنید.

دیتا مد نظر در دو سمت به صورت همزمان نمایش داده خواهد شد. ویژگی دوقلو بودن نمایشگر این محصول کار را برای معلمان تنبلی که حوصله تخته ها را ندارند آسان میکند.

از ویژگی های سخت افزاری آن می تواند به حافظه RAM 12 مگابایتی آن نیز اشاره کرد. این محصول با قیمت 99$ به فروش میرسد. به نظرم باید بگویم که با قیمت 99$ حراج می شود! واقعا خوشکل است.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد فهندژ شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . جالب بود . به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

ارتباط یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 07:29 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد