-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

تعطیلات فراوان در سال ۸۷

بعد از ایام نوروز ، هیچ یک از تعطیلات رسمی سال 87 با روزهای جمعه مقارن نشده اند و جالب اینکه اکثریت قریب به اتفاق این تعطیلات در روزهای شنبه و چهارشنبه هستند!
- با نگاهی گذرا به روزهای تعطیل رسمی (به جز جمعه) در سال آینده می بینیم که پس از ایام نوروز ،هیچ یک از تعطیلات رسمی سال 87 در روز های جمعه مقارن نشده اند و جالب اینکه اکثریت قریت به اتفاق این تعطیلات در روزهای شنبه و چهارشنبه هستند و لذا پیش بینی می شود با سالی پر از تعطیلات و البته پر مسافرت مواجه شویم.
در سال آینده در فروردین ماه روز 13 که معمولا روز پایانی تعطیلات رسمی و غیر رسمی عید نوروز به شمار می آید در روز سه شنبه است و عملا تعطیلات غیررسمی نوروز 87 را تا روز جمعه 16 فروردین ادامه می دهد.

همچنین، در خرداد ماه نیز روزهای 14 و 15 که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی و قیام 15 خرداد تعطیل هستند به ترتیب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه قرار دارند که روز شنبه هفته آتی آن نیز به دلیل سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تعطیل رسمی خواهد بود که به این ترتیب خرداد 87 با پنج روز تعطیل روبه رو خواهد بود.

روز ولادت امام علی (ع) در تیرماه نیز برابر با روز 26 این ماه در روز چهارشنبه قرار دارد و مردادماه هم روز نهم برای مبعث پیامبر اسلام(ص) و روز 25 این ماه هم به دلیل مصادف شدن با ولادت حضرت مهدی (عج) تعطیل رسمی هستند که هر دو روز تعطیلی در روز چهارشنبه قرار دارند.

در مهرماه سال آتی نیز عید فطر براساس تقویم رسمی روز چهارشنبه دهم ماه است و البته آبان ماه 87 هم مصادف با شهادت امام جعفر صادق ، روز شنبه، چهارم آبان ماه تعطیل است.

عید غدیر سال آینده هم در روز چهارشنبه 27 آذرماه است . میلاد پیامبر اسلام در روز یکشنبه 25 اسفند و 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت در روز پنج شنبه زمینه را برای تعطیلی غیررسمی آخرین هفته سال 87 که البته کبیسه نیز است، فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد