-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

همه چیز درباره کارت Eye_Fi

چرا قبلاً کسی به آن فکر نکرده بود؟

شرکت سازنده کارت Eye_Fi کار شگفت انگیزی کرد. آنها یک حافظه 2 گیگا بایتی با قابلیت ارتباط بی سیم (امواج رادیویی) را بر روی یک کارت جمع کرده اند. جالب اینکه این کارت از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با یک کارت SD معمولی ندارد و نه از آن ضخیم تر و نه درازتر است.

هدف از ساخت کارت مذکور این بوده است که بتوان عکاسها را از یک دوربین که کارتهای SD را پشتیبانی می کند به کامپیوتری که سیستم عامل ویندوز یا مکینتاش دارد انتقال داد.

ADONIS SYSTEM

این سیستم چگونه کار می کند؟

کارت Eye_Fi نارنجی رنگ با یک card reader عرضه می شود که می تواند به پورت USB کامپیوتر متصل شود. با اتصال آن به کامپیوتر عکاسهای شما به صورت خوکار وارد کامپیوتر می شوند اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید بهتر است از مرورگر Fire fox2.ox یا بالاتر استفاده کنید.

در هر بار استفاده از این کارت از شما خواسته می شود که یک account با email خود بسازید. و یک نام و password از شما می خواهد سپس فایروال شما را چک می کند و بدنبال شبکه بی سیم می گردد. شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک را استفاد کنید اگر بخواهید می توانید شبکه خودتان را  اضافه کنید. اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید شما خواسته می شود در صورت تمایل به یکی از وب سایت های معروف عکس متصل شوید.

ویژگی برجسته این کارت سادگی آن از نظر اندازه و شکل و نداشتن تفاوت با یک کارت SD است و سادگی کار کردن با آن است.

همچنین این کارت وابسته به یک دوربین خاص نیست و با هر دوربینی که کارت SD بخورد می توان از آن استفاده کرد فقط آن را داخل دوربین قرار دهید. آنگاه هر عکسی که می گیرید را با وظیفه شناسی به لپ تاپ شما منتقل می کند. افرادی که می خواهند از کیفیت و جزئیات عکس خود مطمئن شوند شیوه خوبی است تا بلافاصله عکس خود را بازبینی کنند و در صورت لزوم نور، فاصله، زوم و ... را تغییر دهند.

البته برای Upload عکس از دوربین به لپ تاپ یا pc باید دوربین روشن باشد. بنابراین اگر دوربین را در حالت Auto off قرار دهید ممکن است ارسال عکس ناتمام بماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد