-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

مایکروسافت برای iPhone نرم‌افزار تولید می‌کند!

ADONIS SYSTEM

 

شرکت مایکروسافت از ساخت نرم‌افزار جدیدی برای گوشی iPhone خبر داده است که می‌تواند امکان استفاده از مجموعه نرم‌افزاری Office و برنامه‌های Mac را به صورت همزمان برای کاربران فراهم کند.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی کارشناسان مایکروسافت، غول نرم‌افزاری جهان در تلاش است تا نسخه جدیدی از مجموعه نرم‌افزاری Office را به صورت ویژه برای گوشی iPhone عرضه کند.

این طرح پس از عرضه پلتفورم SDK در اوایل ماه جاری از سوی شرکت اپل آغاز خواهد شد. این پلتفورم جدید به شرکت‌های نرم‌افزاری امکان می‌دهد بر پایه سیستم‌عامل Mac OS X، بتوانند محصولات خود را برای گوشی iPhone طراحی کنند.

شرکت مایکروسافت چندی پیش همایشی برگزار کرده بود و طی آن از تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری خواسته بود تا امکان تولید محصولات جدید خود را برای گوشی iPhone بسنجند.

"تام گیبانز"(Tom Gibbons) مدیر گروه ابزارها و دستگاه‌های تخصصی مایکروسافت در این باره گفت: "ساخت ابزارها و نرم‌افزارهای جدید برای گوشی iPhone اهمیت زیادی برای مایکروسافت دارد. من معتقدم کاربران از مجموعه نرم‌افزاری Mac Office بسیار راضی خواهند بود و ابزارهای آن را مورد استفاده قرار خواهند داد. ما هم‌اکنون این نیاز را دریافته‌ایم."

 منبع خبر: تالیانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد