-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

Gmail به زودی دارای قالب می شود !

ADONIS SYSTEM

 

در اسفند سال گذشته موتور جستجوگر گوگل برای صفحات شخصی کاربران ( iGoogle ) امکان انتخاب قالب را قرار داد که مورد استقبال مناسبی نیز از طرف آنها قرار گرفت.

بدین ترتیب، کاربران خود قادر بودند قالب طراحی کنند و یا برای استفاده دیگر اعضاء آن را بر روی سایت گوگل به اشتراک بگذارند.

اینک گوگل در فکر قرار دادن قالب بر روی سیستم ایمیل خود می باشد.

خدمات ایمیل گوگل موسوم به ( GMail ) یکی از پر طرفدارترین سیستم های ارتباطی است که مسلماً با این عمل کاربران بیشتری را به سمت خود جلب خواهد کرد.

بنابراین تا چند ماه دیگر خود را برای ورود به یک اشتراک زیبا از GMail با قالب های متنوع آماده کنید.

 

دانلود رایگان بازی Generals

ADONIS SYSTEM

 

بازی Generals که پیش از این تنها برای کامپیوترهای شخصی ساخته شده بود برای استفاده در موبایل نیز ساخته شد.


این بازی به شما امکان ساخت ساختمانها، نیرو و تجهیزات و سپس حمله به مواضع دشمن را می دهد. یک بازی زیبا با سبک استراتژی از کمپانی معروف Gameloft با فرمت جاوا برای علاقمندان این بازی...

(برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید)

ادامه مطلب ...

ASUS بر روی تمام مادربردهای خود لینوکس ارائه می کند!

ADONIS SYSTEM

 

کمپانی ASUS تصمیم گرفته است از این پس بر روی تمام مادربردهای تولیدی خود یک نسخه از توزیع Splashtop Linux را تحت نام Express Gate نصب کند.

هدف از استفاده و طراحی این Splashtop در مادربردهای ASUS آن است که کاربران بتوانند به عنوان یک سیستم عامل جانبی در کمتر از چند ثانیه کامپیوتر خود را راه اندازی نمایند، و کارهای ساده ای مانند اتصال به اینترنت را انجام دهند. هم اکنون در این سیستم عامل از نرم افزارهایی مانند فایرفاکس، Skype و پیغام رسان فوری استفاده شده است.

طبق برنامه ریزی ASUS قصد دارد لیست برنامه های قابل اجرا تحت سیستم عامل لینوکس را در مادربردهای آتی این شرکت یعنی P5Q Deluxe، P5Q-WS، P5Q3 Deluxe و P5Q-E افزایش دهد. بدین ترتیب در هر ماه تعداد میلیون ها مادربرد این شرکت مجهز به سیستم عامل لینوکس روانه بازار خواهند شد.

از جمله مزایای استفاده از Splashtop آن است که بسیاری از کاربران این فرصت را بدست خواهند آورد تا بعد از مدتها سیستم عاملی بجز ویندوز مایکروسافت را امتحان نمایند.

منبع خبر: vnunet

دانلود رایگان نسخه نهایی Fedora 9.0.0

ADONIS SYSTEM

 

نسخه نهایی از لینوکس فدورا به همراه تعداد زیادی به ‌روز رسانی و بهینه ‌سازی در ویژگی‌ های این توزیع توسط تیم توسعه دهنده آن ارائه شده است.

فدورا، همواره سیستم عاملی رایگان بوده که امکان تغییر در کدهایش را برای کاربران بوجود آورده است. این توزیع لینوکس توسط علاقه مندانی از سرتاسر دنیا توسعه داده می شود.

میزکارهای GNOME 2.22 و KDE 4.0.3 ، سیستم NetworkManager 0.7، سیستم PulseAudio اکنون به صورت پیش فرض در این نسخه جدید از فدورا نصب و فعال می‌باشد.

همچنین بسته های CodecBuddy و CompizFusion در آن گنجانده شده و محیط کاملا آزاد و متن باز جاوا موسوم به IcedTea نیز در آن تعبیه شده است.

(لینک دانلود در ادامه مطلب)

ادامه مطلب ...

۵۰۰ گیگابایت در جیب شما!

ADONIS SYSTEM

 

کمپانی Buffalo این بار هارد دیسک خود را با حجم 500GB تولید کرد.

این هارد دیسک کمی از یک KitKat بزرگتر است.

هارد دیسک با نام MiniStation با حجم های 120GB , 160GB , 250GB , 320GB موجود بود که هم اکنون با حجم جدید 500GB وارد بازار شد.

MiniStation به وسیله USB به کامپیوتر شما متصل میشود و کاملا با سیستم عامل های Windows و mac سازگار است.

مشاهده: لینک سایت

راه اندازی سرویس تماشای تلویزیون همراه با چت توسط مایکروسافت!

ADONIS SYSTEM

 

مایکروسافت سرویس جدید "Messenger Tv" را که امکان تماشای تلویزیون، انتخاب برنامه ها و تفسیر آنها را به کاربران می دهد در اروپا راه اندازی کرد.

مایکروسافت سرویس جدیدی را در داخل محبوب ترین سرویس "پیامهای فوری" دنیا با عنوان Windows Live Messenger راه اندازی کرده است.

این سرویس جدید که رایگان بوده و Messenger Tv نام دارد در بیش از 20 کشور اروپایی در دسترس قرار گرفته است. این سرویس ثمره توافق مایکروسافت با شبکه های تلویزیونی و شبکه های چندملیتی سرگرمی انجام شده است.

Windows Live Messenger نرم افزار رایگانی برای چت است که بیش از 95 میلیون کاربر در دنیا دارد و نزد جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

براساس گزارش واشنگتن پست، تا امروز امکان چت، صحبت کردن و دیدن دوستان با استفاده از "وب کم" و بارگذاری عکس روی این سرویس فراهم بود اما اکنون با راه اندازی سرویس جدید "Messenger Tv" کاربر می تواند همزمان با چت، یک برنامه تلویزیونی را انتخاب و آن را تماشا کند سپس نظر خود را در خصوص آن برنامه از طریق چت به شبکه تلویزیونی پخش کننده و یا دوست حاضر در فضای چت ارسال کند. در تمام این لحظات پنجره چت در قسمت چپ صفحه تصویر رایانه باقی می ماند.

کاربران برای تماشای برنامه های تلویزیون همراه با چت به آخرین نسخه "Windows Live Messenger" نیاز دارند سپس با یک کلیک ساده روی گزینه "Activities" و انتخاب سرویس "Messenger Tv" می توانند از این سرویس جدید استفاده کنند.

شنا کردن یک ساچمه سرامیکی در یک استکان چای!

ADONIS SYSTEM

 

تا حالا چای و یا نوشیدنی های خود را با قاشق های کوچک و زیبای چای خوری هم میزدیم و از ته نشین شدنش جلو گیری می کردیم. اما حالا دیگر می توانیم به کمک یک ساچمه زیبای سرامیکی کوچک که در کف لیوانمان سر می خورد چای خود را هم بزنیم.

این استکانی را که در تصویر مشاهده میکنید یکی دیگر از ابداعاتیست که می تواند تا حدی زندگی را برایمان از یکنواختی در آورد. البته تفکر چندان جدیدی نیست.

سالیان سال است که ساچمه ها در قوطی های آبمیوه , شیر , دوغ در حال شنا کردن هستند ولی تا کنون در یک استکان چای شنا نکرده بودند. اگر اهل نوشیدن چای هستید و به دنبال یک تنوع می گردید می توانید از این طرح ایده بگیرید .

یا بخریدش و یا خودتان یک ساچمه سرامیکی پیدا کنید و متفاوت تر از همیشه چای بنوشید!