-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

خطرناک ترین دامین ها از دید McAfee

ADONIS SYSTEM

 

پنج دامین برتر که مملو از فایل های خطرناک هستند به این ترتیب میباشند .info .ro .ws .biz .cn

McAfee با امتحان اطلاعات 9.9 میلیون وب سایت در 265 دامین برتر بین المللی به این نتیجه رسیده است که 74 دامین شامل 2000 سایت که حاوی فایل هایی بوده اند که بدون اطلاع کاربر بر روی کامپیوتر آنان قرار میگرفتند و بسته به نوع فایل خرابی هایی را اعمال میکردند.

این تحقیق نشان داده است که از دامین هایی که به نام کشور ها ثبت شده است به ترتیب 19.2 درصد از دامین های هنگ کنگ .hk دامین های چین 11 درصد .cn دامین های فیلیپین 7.7 درصد .ph حاوی برترین مشکلات امنیتی بوده اند.

به گفته McAfee سال گذشته دامین جزیره توکلو در جنوب اقیانوس آرام .tk از برترین دامین ها بود که در رده بندی اخیر از بین این 74 وب سایت در رده 28 قرار گرفته. .tk دامینی بود که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگرفت و همین امر میتواند این مشکل را به وجود آورده باشد.

از دامین های رایج نیز .info با 21.95% .ro با 14.18% .ws با 12.5% .biz با 11.64% .cn با 10.75% در این رده بندی قرار گرفتند.

از دید ما برای اینکه دچار این مشکلات نشوید : 1. به سایت هایی که با این دامین ها هستند نروید ، اگر هم که میروید از سلامت آن آگاه شوید 2. در انتخاب ضد ویروس خود دقت کنید 3. همیشه ضد ویروس خود را به روز نگه دارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد