-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

دوربین فیلمبرداری جدید سونی با قابلیت Sound Zoom

ADONIS SYSTEM

 

اگر کاربر در یک جنگل دوربین را روی پرنده‌ای که بر شاخه درختی نشسته است زوم کند، این دوربین قادر است به طور هوشمند آواز پرنده را جدا از صداهای اطراف تشخیص دهد و ضبط کند.


شرکت سونی دوربین‌های فیلمبرداری خانگی جدیدی به بازار عرضه کرده که قابلیت منحصر به فردی در تشخیص منبع صدا دارد.
این دوربین ها با فناوری جدید بکار گرفته شده قادرند صدا را از هر نقطه ای که تصویر بر آن متمرکز(زوم) شده است با کیفیت بالا ضبط کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی سونی دوربین‌های جدید سونی HDR-SR10, HDR-SR11, HDR-SR می‌توانند صدا را از نقطه زوم شناسایی کنند و آن را منفک از صداهای مزاحم ضبط کنند به گونه‌ای که اگر کاربر در یک جنگل دوربین را روی پرنده‌ای که بر شاخه درختی نشسته است زوم کند، دوربین قادر است به طور هوشمند آواز پرنده را جدا از صداهای اطراف تشخیص دهد و ضبط کند.

دوربین‌های مذکور همچنین از فناوری دیگری برخوردارند که امکان تصویربرداری از سوژه‌ها و اجسام پشت به نور را با وضوح بالا فراهم می کنند.
این تصویر با دوربین‌های معمولی تیره و تاریک ضبط می‌شوند.
این دوربین‌ها همچنین در فضاهای نسبتاً تاریک و در تصویربرداری از اجسام پشت به منبع نور، حتی قادرند رنگ‌ها را تشخیص دهند و تفکیک کنند در عین حال که به طور همزمان کار اصلاح رنگ‌ها را در نورهای کم و غیرطبیعی به خوبی انجام می‌دهند.

مدل HDR- SR12 سونی همچنین دارای هارددیسک داخلی با ظرفیت فوق‌العاده 120 گیگابایت است و می‌تواند 48 ساعت فیلمبرداری را که معادل ظرفیت 86 دیسک DVD است روی حافظه داخلی خود ضبط کند.
مدل‌های SR11 , SR10 این سری دوربین‌های سونی به ترتیب با ظرفیت حافظه داخلی 40 و 60 گیگابایت است که امکان ضبط 15 و 22 ساعت تصویر را بدون استفاده از کارت حافظه جانبی فراهم کرده‌اند.

مدل‌های SR12 , SR11 همزمان قابلیت عکاسی با ظرفیت 6/7 مگاپیکسل دارند و از صفحه نمایش LCD عریض 2/3 اینچی برخوردارند که قابلیت دید با زاویه وسیع 160 درجه دارد.

 

منبع: ایتنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد