-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

انتخاب برترین آنتی ویروس ماه سپتامبر سال 2008

 ADONIS SYSTEM

 

مرکز تحقیق و پژوهش Virus Bulletin ضمن انجام آزمایش های مختلف بر روی آخرین نسخه از آنتی ویروس و همچنین نرم افزارهای Mailware موجود، اخیراً گزارش مربوط به ماه سپتامبر خود را ارائه نموده است.

این آزمایش ها عبارت بودند از تعداد ویروس و کدهای مخرب شناسایی شده توسط نرم افزار، شناسایی اشتباه یک برنامه به عنوان تهدید، سرعت اسکن هارد دیسک و سرعت پاسخ دهی به مشکلات بوجود آمده.

در رتبه نخست آنتی ویروس ها، نگارش آزمایشی آنتی ویروس AVK 2009 به چشم می خورد که درون خود از نمونه بهبود یافته موتور Avast و BitDefender برای جستجو و پاک سازی ویروس ها استفاده می کند. همچنین این برنامه رتبه نخست نرم افزارهای Malware را نیز با کسب 99.8 امتیاز به خود اختصاص داده است.

بسته امنیتی Avira's Premium Security Suite 2008 در زمینه نرم افزارهای Mailware رتبه دوم را بدست آورده و F-Secure 2009 در زمینه برنامه های ضد جاسوسی به رتبه دوم دست پیدا کرده است.

جالب ترین نتیجه پیرامون آزمایش های صورت گرفته که به مدت 4 هفته به طول انجامیده است، رتبه نه چندان مناسب نگارش آزمایشی Notron Antivirus 2009 می باشد که با 6.202 مرتبه بروز رسانی، در بسیاری از ساعات دچار اشکال شده است.

در این آزمایش مجموعاً 34 نرم افزار امنیتی مورد بررسی قرار گرفتند، که در آنها McAfee رتبه 21 و Trend Micro رتبه 30 را به خود اختصاص دادند.

مشاهده: جدول مقایسه

یک داستان واقعی: وقتی در مقابل اینترنت کم آوردم!!!

ADONS SYSTEM

در ایران، اما زیاد نیاز به توضیح نیست که چه می‌‌‌‌گذرد. همه می‌‌‌‌دانیم که اینجا اینترنت هم به صورت «ایرانین استایل» عرضه می‌‌‌‌شود. سبک ما در عرضه،‌ کاربری و مصرف نیز ایرانی است. اما چرا؟


این یک داستان واقعی است
وقتی در مقابل اینترنت کم آوردم
علی شمیرانی - زمانی که برای نخستین بار در خارج از کشور به اینترنت وصل شدم، با مشکل روبه‌رو شدم. مشکل من البته مشکل تمام ایرانی‌‌‌هایی بود که آنها هم برای نخستین بار در خارج از کشور از اینترنت استفاده می‌‌‌‌کردند. من و بقیه ایرانی‌‌‌ها عادت داشته و داریم که زمانی که صفحه‌‌‌ای را در اینترنت باز می‌‌‌‌کنیم و آدرس سایت مورد نظر را می‌‌‌‌زنیم برویم و در کنار آن صفحه‌‌‌های بعدی را نیز باز کنیم و بعد کمی‌ ‌‌‌با سایر ابزارها و احتمالا بازی‌‌‌های داخل کامپیوتر به نوعی سرمان را گرم کنیم تا صفحه‌‌‌ها یک به یک رخ بنمایانند.

سپس مرحله دوم کار یعنی کلیک کردن روی لینک‌‌‌های مورد نظر آغاز می‌‌‌‌شود و معمولا برای این که وانمود کنیم داریم از وقتمان به زرنگی خاص ایرانی‌‌‌ها استفاده می‌‌‌‌کنیم به سرعت این کار در مورد سایر پنجره‌‌‌هایی که نصفه نیمه باز شده‌‌اند تا انتهای سمت راست صفحه مانیتور تکرار می‌‌‌‌شود. از این جا به بعد شما که در ایران هستید قاعدتا به سمت اولین پنجره‌‌‌ای که مدتی قبل در چپ ترین قسمت صفحه رایانه خود باز کرده می‌‌‌‌روید و پنجره پنجره به سمت راست حرکت می‌‌‌‌کنید تا ببینید کدام پنجره نقش‌‌‌هایی را در صفحه لخت و سفید خود به شما نمایان می‌‌‌‌کند!

برگردم به جایی در خارج کشور و مشکلی که مرا تا مدتی سرگرم خود ساخته بود. در فرنگ من به رسم عادت کاربران ایرانی اینترنت ابتدا حدود ده بار روی آیکون مرورگر اینترنت کلیک کردم تا ده پنجره خالی باز کنم و طبق عادت آدرس پشت آدرس وارد کرده و دوباره حرکت به سمت چپ برای کلیک روی لینک‌‌‌های مور نظر! اما عادت ایرانی من مرا گیج کرده بود. من آدرس نخست را در اینترنت فرنگستان که وارد کردم در حال انتقال ماوس به سمت صفحه خالی بعد بودم تا به کار همیشگی خود برسم که به ناگاه دیدم سایت مورد نظر در مقابل چشمانم باز است،‌ خنده‌‌‌ای کردم و با خود گفتم لابد کش (آنجا که صفحه‌‌‌ها ذخیره می‌‌‌‌شوند) ISPهای اینجا هم درست و حسابی تخلیه نمی‌‌‌‌شود که صفحه به این سرعت باز شد.

به سراغ کلک همیشگی یعنی نگه داشتن کلید کنترل و زدن کلید F5 رفتم و دوباره قصد رفتن و رسیدن به سایر امور را داشتم که دیدم سایت با همان سرعت قبلی در جلوی من ظاهر شد. یک لحظه حس کردم که انگار صفحه مانیتور کمی‌‌‌‌روبه من بیرون زده و انگار سایت مورد نظر به من می‌‌‌‌گوید: بفرمایید دیگر چه فرمایشی داشتید! باورش سخت بود، اما من در نهایت مجبور شدم ده صفحه خالی را که باز کرده بودم ببندم و مثل خارجی‌‌‌ها چند صفحه زیر دستم باز کنم. چون دیگر نیازی نبود که از راست به چپ و از چپ به راست در انتظار باز شدن لینک‌‌‌ها و صفحه‌‌‌ها باشم. و اینجا بود که من در مقابل اینترنت فرنگستان کم آوردم چون سرعت من در تایپ آدرس در صفحه بعد کمتر از سرعت باز شدن صفحه قبل بود.

به عبارت دیگر من قبل از آنکه به سراغ صفحه بعدی بروم و آدرس را وارد کنم صفحه قبلی باز شده در مقابل من بود. و این اتفاقی بود که مرا با مشکل مواجه ساخت. من واقعا حول شده بودم! نمی‌‌‌‌دانستم اصلا حالا که صفحه باز شد باید چه می‌‌‌‌کردم و به کدام قسمت سایت می‌‌‌‌رفتم! شاید با این داستانک که برگرفته از یک اتفاق واقعی و تجربه شخصی خود من بوده است، توانسته باشم شما کاربر ایرانی که در حال خواندن این متن هستید و تجربه استفاده از آنترنت را ندارید و فقط به اینترنت دسترسی دارید را با خود هم‌داستان کرده باشم.

در ایران، اما زیاد نیاز به توضیح نیست که چه می‌‌‌‌گذرد. همه می‌‌‌‌دانیم که اینجا اینترنت هم به صورت «ایرانین استایل» عرضه می‌‌‌‌شود. سبک ما در عرضه،‌ کاربری و مصرف نیز ایرانی است. اما چرا؟ و به راستی مشکل کجا است. اجازه دهید برای جلوگیری از اسراف در وقت خودم و شما تا حد امکان شفاف و موجز به آنچه در فضای اینترنت ایرانی می‌‌‌‌گذرد بپردازم تا این متن نیز نتایج خود را بگیرد. شاید بتوان اینترنت را در ایران به سه بخش تفکیک کرد. دولت به عنوان تامین‌کننده،‌ بخش خصوصی به عنوان توزیع‌کننده و کاربران به عنوان مصرف‌کننده. از این‌رو و برای درک بهتر آنچه بر سر اینترنت ایرانی می‌‌‌‌گذرد، موضوع را باید به تفکیک این سه بخش و البته همان‌طور که وعده دادم به صورت کوتاه و شفاف بررسی کنیم.

دولت تامین‌کنندهاینترنت را در ایران دولت وارد می‌‌‌‌کند. این قانون است. یعنی بخش خصوصی خود راسا نمی‌‌‌‌تواند برود و از طرف خارجی اینترنت خوب، مرغوب و به اصطلاح اورجینال خارجی بخرد! البته به استثنای همان استثناهایی که می‌‌‌‌دانیم. در دولت، اما در مقوله اینترنت و سرعت آن دو نظریه وجود دارد. دسته اول عده‌‌‌ای هستند که معتقدند در افزایش سرعت اینترنت ما چیزی کم نداریم. این عده معتقدند که ما از لحاظ تکنیکی و به قول فنی ترها «بک بونی» کمبود نداریم. اما این که چرا سرعت زیادتر نمی‌‌‌‌شود در محل اختیار و جایگاه ایشان برای پاسخگویی نیست.

دسته دوم کسانی هستند که معتقدند همین سرعت فعلی برای کاربری اینترنت در کشور کافی است و سرعت بیشتر شاید منجر به بروز تصادفات و حوادثی شود که برای کاربران ایرانی مضراتی را در پی خواهد داشت. مخالفان افزایش سرعت اینترنت بر این باورند که زمانی که خدماتی مبتنی بر اینترنت در کشور عرضه نمی‌‌‌‌شود که نیازی به سرعت بالا ندارد چرا باید شیر سرعت اینترنت را بیشتر باز کنیم؟ چرا که در آن صورت کاربران به چیزهایی در آن سوی مرزهای مجازی اینترنت دسترسی پیدا می‌‌‌‌کنند که چندان به صلاح فرهنگ و افکار ما نیست. قصد ورود به این مقوله و تایید یا تکذیب آن را ندارم؛ چرا که این مبحث باید در جایی دیگر و در معرض یک میزگرد مانند قرار گیرد تا نظرات هر دو طرف شنیده و بررسی شود.

زیرا در غیر این‌صورت شاید متهم به بازی شطرنج یک‌نفره بشوم که در نهایت این خود من هستم که تصمیم می‌‌‌‌گیرم طرف سیاه را برنده کنم یا طرف سفید را. پس برای آنکه به جنون شطرنج بازی با خود متهم نشوم این موضوع را به مقال و مکانی دیگر موکول می‌‌‌‌کنم!

خصوصی: توزیع‌کنندهبخش خصوصی توزیع‌کننده، اما داستان خاص خود را دارد. ایشان متهم ردیف دوم اینترنت و سرعت آن در کشور محسوب می‌‌‌‌شوند. بخش خصوصی متهم به کم فروشی است. یعنی دولتی‌‌‌های تامین‌کننده می‌‌‌‌گویند ما اینترنت را پرسرعت تحویل بخش خصوصی می‌‌‌‌دهیم، اما بخش خصوصی آب در اینترنت می‌‌‌‌کند و یک خط ارتباط اینترنتی را به جای یک کاربر به صد کاربر می‌‌‌‌فروشد و طبیعی است که سرعت کم و به عبارت درست‌تر افتضاح می‌‌‌‌شود.

بخش خصوصی هم تکذیب می‌‌‌‌کند و اینترنت را از سرچشمه یعنی جایی که تامین‌کننده ارتباط را در دست ایشان می‌‌‌‌گذارد،‌ دارای مشکل می‌‌‌‌داند. البته گاه برخی از فروشندگان خصوصی این اعتراف را می‌‌‌‌کنند که خرج ما نیز بالا است و چاره به اشتراک‌گذاری یک اینترنت به چند کاربر نیست. برخی نیز صراحتا اعلام می‌‌‌‌کنند که همکارانشان واقعا کم فروشی می‌‌‌‌کنند. البته دست آخر هنوز هم که هنوز است معلوم نیست که حق با کدام طرف است؟ تامین‌کننده یا توزیع‌کننده و اینترنت از کجا دچار کشیدگی و کندی می‌‌‌‌شود.

کاربر: مصرف‌کنندهاین بخش اما شاکی است. شاکی از این که پول خوبی می‌‌‌‌دهد و سرویس خوبی نمی‌‌‌‌گیرد. شاکی از این که نمی‌‌‌‌داند به کجا شکایت برد. شاکی از این که پولش به هدر می‌‌‌‌رود. شاکی از این که کسی به دادشان نمی‌‌‌‌رسد. شاکی از این که وقتشان به هدر می‌‌‌‌رود. شاکی از این که بالاخره چه شد. شاکی از این که خب حالا از دست من چه کاری ساخته است. شاکی از این که اعصاب‌شان در استفاده از اینترنت نازک و ضعیف شده است. شاکی از این که هنوز هم نمی‌‌‌‌داند اینترنت چه زمانی حالش خوب خواهد شد.

نتیجه: تعیین‌کنندهاینترنت کند است. کوتاه‌ترین نتیجه‌‌‌ای که می‌‌‌‌توان از میان تمام این پرسش‌‌‌های بی جواب، تمام دعواهای زرگری، تمام سرکاربودن‌‌‌ها، اقسام متعددی توجیهات گرفت. همین سه کلمه است که به نمایندگی از تمامی‌‌‌‌کاربران ایرانی آن را تکرار می‌‌‌‌کنم اینترنت کند است حتی آن اینترنت که مزین به صفت تند است. آقایان اینترنت مثلا پرسرعت ما نیز با همان سرعت واقعی که روی کاغذ تحویل مصرف‌کننده می‌‌‌‌شود نیز نیست. چرا از تجربیات گذشته نمی‌‌‌‌خواهیم درس بگیریم. مثال‌‌‌هایی می‌‌‌‌زنم و قبل از آن شما را به خدای بزرگ می‌‌‌‌سپارم.

زمانی که فکس آمد مخالفت شد که این چیست و مجوز باید گرفت (و امروز فکس در همه جا هست) زمانی که تلفن همراه آمد مخالفت شد که این یعنی آن که همه بیسیم به دست بگیرند؟ نه باید مجوز گرفت ( و امروز موبایل دست کودکان نیز هست) زمانی که ویدئو آمد مخالفت شد که این ابزار اشاعه چیزهای بد است و باید مجوز گرفت ( و امروز ویدئو در هیچ خانه‌‌‌ای نیست چون آمد و بود و عمرش را داد به CD) زمانی که اینترنت پرسرعت آمد مخالفت شد که نه خیر باید مجوز گرفت ( و امروز ... )

محصولات McAfee

محصولات McAfee

2yjx65y.png

امروزه با وجود تعداد زیادی ویروس، هکر و تهدیداتی که در کمین هستند داشتن یک ضد ویروس عالی لازم است تا فایل های موجود در کامپیوتر امن بمانند. آنتی ویروس Mcafee امنیت لازم برای کامپیوتر شما را فراهم می آورد و شما میتوانید با خیال راحت در اینترنت بگردید و هر فایلی که مایلید را دانلود کنید.با کمک تکنولوژی های پیشرفته و کامل Mcafee VirusScan Plus حتی قادر خواهید بود با قوی ترین حمله های “چند شعبه ای” مقابله کنید و آنها را خنثی و شکست دهید. Mcafee اجزاء و برنامه های اصیل را شناسایی میکند و به آنها اجازه ی فعالیت میدهد و به طور خودکار فایلهای خطرزا و جاسوسی را قبل از اجرا شدن روی کامپیوترتان شناسایی و حذف میکند. با خیالی آسوده میتوانید در اینترنت بگردید چون Mcafee همیشه روشن است، همیشه در حال به روز رسانی است و همواره از شما محافظت میکند.

از ویژگی های آنتی ویروس Mcafee میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
* دارا بودن Mcafee SecurityCenter جدیدتر و بهتر برای امنیت بیشتر.
* سه کاره بودن: محافظت از کامپیوتر در برابر “ویروسها” “هکرها” و “فایلهای جاسوسی”
* هشدار دادن به شما در مورد سایت هایی که اسپم میفرستند، ابزار جاسوسی در کامپیوترتان نصب میکنند یا کلاهبرداری میکنند.
* متوقف، مسدود، پاکسازی و حذف کردن ویروسها بصورت خودکار.
* محافظت ویژه از فایلهای مهم کامپیوتر بمنظور جلوگیری از کرش کردن سیستم.
* نظارت دقیق بر روی کوچکترین فعالیت و تغییر ایجاد شده در کامپیوتر.
* بهتر کردن فعالیت کامپیوتر با از بین بردن بهم ریختگی و همچنین بالا بردن فضای خالی در هارد دیسک.
* فعالیت 24 ساعته، هفت روز هفته و حفاظت همیشگی از کامپیوتر از طریق اتصال دائمی با آزمایشگاه های تحقیقاتی Mcafee. جایی که آخرین اطلاعات بین المللی از کلیه ی اتفاقات مربوط به حملات اینترنتی و ویروسی را ثبت و تحلیل میکنند.
* امکان تماس با کار کشته ترین مهندسین Mcafee برای درخواست کمک بصورت زنده از طریق چت و ایمیل.
* و امکانات فوق العاده جالب و پیشرفته ی دیگر.


ذکر منبع الزامی است. (WwW.AdonisSystem.ir)

محصولات BitDefender

محصولات BitDefender

ak7jbd.png

BitDenfender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس های حال حاضر دنیای کامپیوتر است که توسط کمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی و ارائه شده است. این آنتی ویروس در سال های  اخیر به شهرت و محبوبیت قابل توجهی دست یافته و نظر بسیاری از کاربران رایانه ای دنیا را به خود جلب کرده است.این ضد ویروس دارای یک بانک اطلاعاتی قدرتمند بوده که دارای قابلیت Update و بروز رسانی است که آن را همواره در شناسایی و کشف جدیدترین ویروس های دنیا یاری می رساند، از دلایل اصلی برتری این ضد ویروس نسبت به دیگر رقبای خود، قدرت بسیار بالا در شناسایی انواع داده های آلوده، محیط کاربری ساده، بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز، قابلیت به روز رسانی سریع بانک اطلاعاتی و قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد.قابلیت های کلیدی نرم افزار:- افزایش قابلیت شناسایی ویروس ها در بخش B-HAVE برنامه، جهت کشف ویروس های جدید (این بخش برنامه، ویروس ها را از روی رفتار مشکوک و بهره گیری از فن آوری های نوین و بی نظیر خود شناسایی کرده و حذف میکند)- قابلیت  شناسایی و حذف Rootkit ها و دیگر نرم افزار مشکوک موسوم به جاسوس افزارها و کنترل از راه دور سیستم- دارای قابلیت جدید Web Scanning، جهت جلوگیری از آلودگی ویندوز شما در هنگام گشت گذار کاربر در دنیای اینترنت- محافظت از ویروس هایی که از طریق به اشتراک گذاری داده ها به صورت p2p و یا ارتباط از طریق پیام رسان ها رد و بدل می شوند- کنترل و محافظت کامل ایمیل های دریافتی و ارسالی کاربر در ویندوز- دارای FireWall قدرتمند موسوم به دیواره آتش- کنترل کامل پهنای باند و ترافیک اینترنت، بعلاوه کلیه اتصالات ورودی و خروجی و تعیین قوانین برای کلیه نرم افزار هایی که قصد ارتباط با دنیای اینترنت و شبکه دارند، بدین ترتیب بدون اجازه وآگاهی شما هیچ نرم افزاری اجازه اتصال به اینترنت را نداشته و امکان ردوبدل اطلاعات با اینترنت را نخواهد داشت، بدین صورت هیچ جاسوس افزاری امکان انتقال اطلاعات سیستم شمارا به دنیای اینترنت نخواهد داشت- قابلیت  مبارزه با هرزنامه ها، بعلاوه فیـلترینگ ایمیل های آلوده و هرزنامه و سازگاری کامل با نرم افزار Outlook شرکت مایکروسافت- دارای  سیستم هوشمند فیلتر سازی URL, Whitelist/Blacklist, Charset وImage ها و ...- محافظت زنده از ویندوز شما ، و جلوگیری از ورود هرنوع جاسوس، مخرب افزار و تبلیغات ناخواسته به سیستم- بررسی، کشف ، شناسایی و نابودسازی جاسوس ها- به روز رسانی و آپدیت های ساعتی سریع- هسته ویروس یاب مورد تائید آزمایشگاه آمریکائی ICSA- و ...


کلید برای محصول BitDefender Internet Security 2009:

E6A8702F22FAB7A999E4

ذکر منبع الزامی است. (WwW.AdonisSystem.ir)

دانلود، آموزش، سریال، کرک و توضیحات همه آنتی ویروس‌ها (اختصاصی)

ADONIS SYSTEM

بنا به درخواست شما از این لحظه به بعد این سایت تمام آنتی‌ویروس‌های معتبر و به نام را معرفی و توضیحات کامل را به شما کاربران گرامی ارائه خواهد کرد!

ضمناْ لینک کرک و سریال و آموزش کامل از طریق این سایت قابل دسترسی خواهد بود!



منتظر همه مطالب ما باشید!



WwW.AdonisSystem.iR

خرابکاران رایانه های پروژه فدورا و شرکت Red Hat را تهدید کردند!

ADONIS SYSTEM
روز جمعه شرکت Red Hat - پشتیبان توزیع لینوکس های تجاری و پروژه رایگان فدورا - از دخول بی اجازه خرابکاران به شبکه های خود خبر داد.

بر طبق گفته شرکت Red Hat گروهی ناشناخته در هفته گذشته توانسته اند تمهیدات امنیتی چندین سیستم این شرکت را بشکنند و وارد شبکه شوند. به همین ترتیب این خرابکاران توانسته اند چندین بسته کوچک پروتکل OpenSSH را با نام شرکت Red Hat امضاء کنند و به شبکه های بروزرسانی Red Hat Enterprise Linux 4 و 5 ارسال نمایند.

شرکت "رد هت" در اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از آلودگی رایانه های مجهز به سیستم عامل های مورد تهدید بروزرسان های اختصاصی را تهیه کرده است.

"رد هت" عقیده دارد که اعضای شبکه Red Hat Linux Enterprise که بسته های بروزرسان را از شبکه رسمی Red Hat Network دریافت می کنند مورد تهدید این خطر نخواهند بود و جای نگرانی برای این دسته از کاربران نیست اما برای اقدامی پیشگیرانه بسته بروزرسانی که قادر به شناسایی آلودگی در شبکه می باشد برای نصب به این کاربران پیشنهاد شده است.

برای شناسایی صحیح بودن بسته های ارسال شده بروزرسان می توانید اسکریپت اختصاصی که قادر به شناسایی صحت پکیج است را نصب کنید و بی عیبی آنرا جویا شوید.

پروژه Red Hat Fedora نیز عقیده دارد که سندی مبنی بر آلودگی شبکه بروزرسان این سیستم عامل وجود ندارد اما با این وجود لیست پکیج های دستکاری شده را منتشر کرده است تا کاربران بتوانند اقدامات پیشگیرانه مورد نظر را اعمال نمایند.

مشاهده: OpenSSH Black-List
مشاهده: اطلاعات بیشتر ...
منبع خبر: SecurityFocus