-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

نگران نباشید؛ همه چیز تحت نظارت منشی نرم افزاری شماست!

 ADONIS SYSTEM

 

آیا کامپیوتر شما نباید بداند چه چیزهایی را دوست دارید و به چه چیزهایی بی علاقه اید؟ چقدر عالی می شد اگر کامپیوتر شما نیازهایتان را پیش بینی می کرد و بدون اینکه ناچار شوید دکمه ای را فشار دهید، خودبه خود کارهای لازم را انجام می داد.

کارهایی مثل رزرو هتل، جابجایی جلسات، و حتی خواندن نامه های الکترونیک همه و همه سال هاست در خارج از حوزه های کامپیوترهای ما باقی مانده اند.

اما هم اکنون نسل تازه ای از تکنولوژی های اینترنتی در حال شکل گیری است که می خواهد به حل این مسائل بپردازد. پروژه ای در پنتاگون و دو شرکت تازه تاسیس در دره سیلیکن در صددند که این حوزه را گسترش دهند. پروژهء CALO  مخفف عبارت Cognitive Assistant that Learns and Organizes (منشی هوشمندی که یاد می گیرد و سازماندهی می کند) است. هزینهء این پروژه را آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) متحمل می شود که یکی از بزرگ ترین پروژه های تاریخ در زمینهء هوش مصنوعی محسوب می شود. طبعاً کاربردهای اولیه این پروژه نظامی خواهد بود. 

 

 

با این وجود قرار است   شرکت Siri در کالیفرنیا ویرایش تجاری نرم افزار منشی الکترونیک را ارائه کند. این نرم افزار قرار است کلیهء ارتباطات بین آژانس های مسافرتی، خدمات خودرو، رزرو رستوران، بلیط سینما و تئاتر، تحویل پست و ویدئو کنفرانس را برقرار کند.
فرض کنید که در مسافرت هستید و کامپیوتر شما متوجه می شود که پروازتان با تاخیر انجام خواهد شد. بلافاصله جلسهء شما در شهر مقصد جابجا می شود، اعضاء جلسه از این تغییر مطلع می شوند و تائید این اطلاع به شما می رسد. بعد از هماهنگی ساعت جدید جلسه، زمان آن در تقویم شما ثبت می شود.
 
اگرچه این مثال ممکن است در حال حاضر قدری بعید به نظر برسد، اما به زودی شاهد ظهور این امکان در تلفن های همراه خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد