-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

مایکروسافت ویندوز XP را با برنامه های کرک شده ساخته است ؟!


طبق ادعای منتشر شده در یک کانال خبری آلمانی زبان ، شرکت مایکروسافت هنگام تهیه برخی فایلهای صوتی ویندوز XP از نرم افزارهای کرک شده (Warez) استفاده کرده است .

این کانال خبری ضمن ارائه دلایل مستدل ، نشان می دهد که چگونه نام برخی افراد مرتبط با شکستن قفل نرم افزارها (Crackers) مانند "Deepz0ne" در فایلهای ویندوز XP یافت شده است .
در خبری که برای سایت The INQ ارسال شده اعلام شده است که شرکت مایکروسافت ، با استفاده از نرم افزار قفل شکسته SoundForge 4.5 متعلق به شرکت سونی فایلهای صوتی خود را ساخته است . نرم افزار SoundForge شرکت سونی برای ویرایش و ساخت فایلهای صوتی کاربرد دارد .
شرکتهای مایکروسافت و سونی از روز گذشته و پس از برپا شدن این جنجال خبری هنوز هیچگونه اظهار نظری نکرده اند .

در صورت نصب ویندوز XP بصورت کامل به آدرس زیر بروید :
"%SystemRoot%\Help\Tours\WindowsMediaPlayer\Audio\W av" اکنون یکی از فایلهای صوتی موجود در این پوشه را با استفاده از NotePad یا یک ویرایشگر دیگر باز کنید .
در نگاه اول تعداد زیادی کدهای نامفهوم برای شما نشان داده خواهند شد ، اما نگران نباشید . به پایین این فایل نگاه کنید به جایی که این کد نوشته شده است :

LISTB INFOICRD 2000-04-06 IENG Deepz0ne ISFT Sound Forge 4.5

این خط به شما نشان می دهد که این فایل صوتی با استفاده از برنامه Sound Forge 4.5 ویراش شده است . اما لحظه ای صبر کنید ... برنامه Sound Forge ریجستر شده به نام شخصی با اسم مستعار "Deepz0ne" است !!!
اما "Deepz0ne" کیست ؟! وی یکی از اعضای تیم قفل شکن (Crack Team) معروف Radium است! واقعاْ آدم می‌مونه به این مایکروسافت چی بگه!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد