-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

۶۰ سال جدایی!!!

یک زوج روسی پس از ۶۰ سال جدایی یکدیگر را یافتند. آخرین بار که این زوج همدیگر را دیده بودند ۳ روز پس از ازدواجشان بوده است. پس از آن Boris برای پیوستن به ارتش سرخ از Anna جدا می شود و پس از بازگشت متوجه می شود که خانواده همسرش به جرم مخالفت با دولت به جای نامعلومی تبعید شده اند. Boris که هم اکنون ۸۰ سال دارد بالاخره پس از ۶۰ سال جستجو همسرش را در ایالت سیبری پیدا نموده است. جزئیات بیشتر را می توانید در اینجا بخوانید.

دلایلی برای MacBook Air یک محصول کاملاً شکست خورده

ADONIS SYSTEM

شایعاتی که از هفته ها قبل بر سر زبانها بود درست در آمد و روز گذشته استیو جابز هنگامی که سخنان خود در همایش MacWorld Expo 2008 را آغاز کرد لپ تاپ جدید این شرکت یعنی MacBook Air که گفته می شود باریکترین لپ تاپ موجود دنیا است را معرفی کرد. لپ تاپ MacBook Air تنها 0.76 اینچ ضخامت دارد.

اما از مهمترین اشکالاتی که تاکنون توسط کاربران به این لپ تاپ جدید اپل گرفته شده و می تواند عامل مهمی برای عدم موفقیت آن در بازار باشد عبارتند از:

1- قیمت بالا (1800 دلار) در مقایسه با لپ هاپ های سری TX سونی که از امکانات بیشتری برخوردار هستند.
2- نداشتن هرگونه درایور نوری (Optical Drive) که به عقیده برخی همین امر باعث کاسته شدن ضخامت این لپ تاپ شده است. بدین ترتیب خریداران امکان استفاده از CD/DVD را نخواهند داشت.
3- داشتن تنها یک پورت USB 2.0 که می تواند بسیار آزار دهنده باشد.
4- نداشتن پورت Ethernet جهت استفاده از شبکه های پرسرعت.
5- عدم امکان تعویض باطری لپ تاپ بدلیل سرخود بودن آن
6- عدم امکان ارتقاء حافظه (Ram) دستگاه.
7- کیفیت پایین صدای اسپیکرها که بصورت (Mono) می باشند.
8- عدم پشتیبانی از کارتهای Express Card
9- عدم داشتن Card Reader
10 - عدم پشتیبانی از WAN
11- عدم پشتیبانی از Firewire

ولی با این همه از ظاهر زیبای آن نمی‌توان گذشت...

برنامه‌نویسان کشور می‌توانند نرم‌افزار با سرعت ابررایانه بنویسند

برنامه‌نویسان در کشور می‌توانند با استفاده از بستری که در دانشگاه علم و صعنت فراهم شده است، نرم‌افزاری با قدرت پردازش ابررایانه تولید کنند!

یکی از مجریان طرح این نرم‌افزار در دانشگاه علم و صنعت که "سی-شریفی" نامیده می‌شود، با بیان مطلب فوق گفت: فاز اول این نرم‌افزار در دانشگاه علم و صنعت تولید شده است، و به زودی در بهمن ماه فاز دوم آن نیز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

"لیلا میرطاهری" اظهار کرد:
با اجرایی شدن فاز دوم این طرح برنامه‌نویسان کشور می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار اصلی و امکاناتی که دانشگاه علم و صنعت در اختیار آنها قرار می‌دهد، نرم‌افزارهای دارای قدرت پردازش بسیار بالا برابر با ابررایانه‌ها تولید کنند.

وی ادامه داد: این نرم افزار دارای کاربردهای مختلف است و به ویژه می‌تواند در صنایع نفتی و دفاعی مورد استفاده قرار گیرد.

مجری این طرح در خصوص مزیت آن توضیح داد: در برخی از سازمان‌ها به لحاظ امنیت اطلاعات نمی‌توانند برنامه نویسانی از خارج از سازمان متبوع خود به کارگیرند به همین دلیل ترجیح می‌دهند برنامه نویسان داخلی نرم افزارهای مورد نیاز آنها را تولید کنند که این بستر، مشکل مذکور را حل می‌کند.

میرطاهری بیان داشت: در نمایشگاهی که در هفته پژوهش برگزار شد، مشاهدات حاکی از آن بود که سازمان‌ها و دستگاه‌ها در این زمینه نیاز مبرمی دارند و بخش‌های بسیاری مخاطبان این طرح هستند.

به گفته شریفی، این نرم‌افزار که آن را "سی- شریفی" نامیده‌اند، با هزینه‌های بسیار پایین توان پردازشی سه برابر سرعت ابررایانه‌های بسیار گران و پیچیده را دارد.

به گفته وی، این نرم‌افزار سیستمی بنیادین است که برای نخستین بار در جهان، با ورود به هسته سیستم عامل رایانه‌ها و از طریق هم‌بند کردن شماری کامپیوتر شخصی ایجاد شده است.

شریفی چندی پیش گفته است: این سیستم در سازمان هواشناسی کشور با هم‌بندی ‪ ۸‬رایانه شخصی اجرایی شده و توانسته است برخی محاسبات بسیار سنگین داده‌های هواشناسی دریافتی از ماهواره‌ها در پیش‌بینی وضع هوا را که با فناوری موجود، ‪ ۶۵‬دقیقه بطول می‌انجامید، در ‪ ۱۶‬دقیقه انجام دهد.

مرورگر وب اجتماعی Flock 1.0.5

ADONIS SYSTEM

Flock یک مرورگر فوق العاده صفحات وب است که بر اساس کدهای ارائه شده توسط بنیاد موزیلا ساخته شده است.

از امکانات این مرورگر می توان به مواردی همچون، اشتراک گذاری تصاویر و نمایش آنها در یک نوار ابزار ابتکاری اشاره داشت. همچنین شما می توانید با عضویت در سایت مورد علاقه خود اطلاعات آنرا همه روزه در مرورگر Flock خود مشاهده نمایید.

جستجوی سریعتر و کارآمدتر از دیگر مواردی است که نوار ابزار جستو در Flock برای شما فراهم می آورد.

ADONIS SYSTEM

 دانلود Flock 1.0.5: نسخه ویندوز | نسخه لینوکس | نسخه مک
 دانلود افزونه ها: افزونه ها
 مشاهده: سایت رسمی | بلاگ رسمی

گوگل بدنبال بدست آوری فناوری تشخیص متن درون تصاویر

ADONIS SYSTEM

کمپانی گوگل قصد دارد فناوری جدیدی را به موتور جست و جوی خود اضافه نماید که قادر است قلمرو پیشرفت های گوگل را به آن سوی متن های ساده ببرد، فناوری که می تواند نوشته های درون تصاویر را تشخیص دهد و بخواند.

غول جست و جو در حدود 6 ماه گذشته درخواست نامه جواز و امتیاز فناوری و نرم افزار ویژه ای را به ثبت رساند که می تواند متن ها را از تصاویر جدا نماید. این فناوری خواهد توانست بر روی فایل های عکس و یا ویدیویی با موفقیت عمل کند.

کمپانی گوگل به واقع بدنبال یک امتیازی است که فناوری، روشها، سیستم ها و برنامه های رایانه ای مورد نیاز برای تشخیص متن از روی تصویر را برای این کمپانی فراهم کند.

برطبق درخواست نامه گوگل این فناوری باید نوشته های درون یک عکس دیجیتال معمولی را نیز تشخیص دهد مانند خواندن نام خیابان از یک عکس ساده و یا استخراج اطلاعات تایپ ماشینی شده بر روی عکس مانند:تشخیص علائم خیابان، نام ساختمان ها، شماره آدرسها و علائم بر روی شیشه ها در این فناوری جای خواهند گرفت.

وبلاگ نویس با سابقه وبلاگ TechCrunch آقای Duncan Riley در اینباره می گوید:" اگر گوگل به واقع روشی را پیدا کرده باشد که بتواند متن را درون تصاویر تشخیص بدهد و بتوان از آن بهره برداری کرد، به راستی قدم بزرگی در راه ارتقاء فناوری فهرست بندی (index) و جست و جو یافته است. این فناوری در آینده نه تنها وضعیت جست و جو بلکه بخش کتابخانه گوگل (Google Books) و پس از آن سایت هایی همچون YouTube و Flickr را تحت تاثیر قرار می دهد."

Adam Ostraw که از نویسندگان وبلاگ شبکه اجتماعی Mashable می باشد، عقیده دارد که بدست آوردن این فناوری ادامه موفقیت های محصولات برتر کمپانی گوگل می باشد. وی در ادامه می نویسد:" گوگل می تواند پس از این برای بخش Google Products از راهروهای فروشگاه ها عکس هایی را تهیه کند و سپس با استفاده از این فناوری به علاوه اعلام قیمت بر روی بسته بندی، دیگر توضیحات محصولات از جمله مواد تشکیل دهنده آنان را برای کاربران فهرست کند."

فارسی ساز و تصحیح کننده کیبورد

دوستان عزیز این برنامه محصول شرکت Adonis System می‌باشد که صفحه کلید شما را به صورت دلخواه مرتب می‌کند و نیاز به هیچ گونه کرک و ویرایش در ویندوز ندارد!

استفاده از این برنامه را به تمامی کاربران توصیه می‌کنیم:

این نرم افزار سازگار با تمام ویندوزها حتی Vista می‌باشد...

ADONIS SYSTEM

برای دانلود روی این لینک کلیک کنید.

حتماً بعد از استفاده از این نرم افزار نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

::: ضمناْ لینک دانلود تصحیح شد و با سرعت دانلود افزایش یافت :::

قویترین برنامه برای هک موبایل توسط بلوتوث

ADONIS SYSTEM

این برنامه فوق العاده قوی برای هک از طریق بلوتوث می باشد. این برنامه آنقدر قابلیت داره که اگه تمام قابلیت هاشو بنویسم تموم نمی شه...

برای دانلود روی این لینک کلیک کنید...

::: ضمناْ لینک دانلود تصحیح شد و با سرعت دانلود افزایش یافت :::