-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

مایکروسافت ویندوز XP را با برنامه های کرک شده ساخته است ؟!


طبق ادعای منتشر شده در یک کانال خبری آلمانی زبان ، شرکت مایکروسافت هنگام تهیه برخی فایلهای صوتی ویندوز XP از نرم افزارهای کرک شده (Warez) استفاده کرده است .

این کانال خبری ضمن ارائه دلایل مستدل ، نشان می دهد که چگونه نام برخی افراد مرتبط با شکستن قفل نرم افزارها (Crackers) مانند "Deepz0ne" در فایلهای ویندوز XP یافت شده است .
در خبری که برای سایت The INQ ارسال شده اعلام شده است که شرکت مایکروسافت ، با استفاده از نرم افزار قفل شکسته SoundForge 4.5 متعلق به شرکت سونی فایلهای صوتی خود را ساخته است . نرم افزار SoundForge شرکت سونی برای ویرایش و ساخت فایلهای صوتی کاربرد دارد .
شرکتهای مایکروسافت و سونی از روز گذشته و پس از برپا شدن این جنجال خبری هنوز هیچگونه اظهار نظری نکرده اند .

در صورت نصب ویندوز XP بصورت کامل به آدرس زیر بروید :
"%SystemRoot%\Help\Tours\WindowsMediaPlayer\Audio\W av" اکنون یکی از فایلهای صوتی موجود در این پوشه را با استفاده از NotePad یا یک ویرایشگر دیگر باز کنید .
در نگاه اول تعداد زیادی کدهای نامفهوم برای شما نشان داده خواهند شد ، اما نگران نباشید . به پایین این فایل نگاه کنید به جایی که این کد نوشته شده است :

LISTB INFOICRD 2000-04-06 IENG Deepz0ne ISFT Sound Forge 4.5

این خط به شما نشان می دهد که این فایل صوتی با استفاده از برنامه Sound Forge 4.5 ویراش شده است . اما لحظه ای صبر کنید ... برنامه Sound Forge ریجستر شده به نام شخصی با اسم مستعار "Deepz0ne" است !!!
اما "Deepz0ne" کیست ؟! وی یکی از اعضای تیم قفل شکن (Crack Team) معروف Radium است! واقعاْ آدم می‌مونه به این مایکروسافت چی بگه!!!

هم آغوشی با روبات ها تا سال ۲۰۵۰ امری طبیعی خواهد شد!

ADONIS SYSTEM


زنی در هلند به نام “بامیلا” اعلام کرد که به دلیل اینکه تاکنون ازدواج نکرده، اکنون سالهاست که با روبات روابط جنسی دارد و زندگی در کنار آنرا دوست دارد و احساس خوشبختی می کند.


“بامیلا” در ادامه افزود: به زنانی که دوست ندارند با مردان ازدواج کنند، توصیه می کنم با روبات ازدواج کنند زیرا می تواند به خوبی احساسات زنان را درک کند.

در همین راستا “یمون فان فال” صاحب یکی از فروشگاههای روبات فروشی در هلند می گوید : سالهاست که بسیاری از زنان هلندی که دوست ندارند با انسان دیگری زندگی کنند، روبات را برای زندگی مشترک خود انتخاب می کنند زیرا زندگی با روبات به هیچ وجه مشکلاتی را در پی ندارد و آنها به خوبی از عهده سکس بر می آیند

وی در ادامه افزود: در حال حاضر قیمت اینگونه روباتها بسیار گران است به همین دلیل چندی پیش سمیناری در شهر “ماستریخت” در جنوب هلند برگزار شد و طی آن کارشناسان تلاش کردند راهی برای تولید ارزان این روبات بیابند تا در آینده ای نزدیک خرید آن برای همگان امکان پذیر باشد. آنان پیش بینی کردند این کار در ده سال آینده قابل دسترسی باشد.

گفتنی است خبر برگزاری این سمینار طی گزارشی از سوی شبکه خبری BBC نیز اعلام شد. در این گزارش آمده: این سمینار پس از ارائه پایان نامه فوق لیسانس “دیوید لیوی” ۶۳ ساله و شطرنج باز سرشناس اسکاتلندی برگزار شد. پایان نامه وی در مورد روابط میان انسان و روبات بود.

“دیوید لیوی” که پژوهش های بسیاری در این زمینه داشته، گفت: در حال حاضر روبات کاربرد زیادی دارد. در کارهای صنعتی، کارخانجات و غیره اما روباتی که برای ازدواج وارد بازار شده، به مدت زمان گذشته زیادی برنمی گردد اما در همین مدت کوتاه استقبال زیادی از آن شده است.

از سوی دیگر “رونالد آرکین” کارشناس روبات در این باره گفت: پیش بینی می کنم حداقل تا سال ۲۰۵۰ به مردم اجازه ازدواج با روبات به صورت قانونی داده نشود.

گفتنی است روبات بازیگران و خوانندگان سرشناس جهان نیز در چند وقت اخیر وارد بازار شده تا در صورت تمایل، مشتریان بتوانند با این روباتها ازدواج کنند





همچنین یک محقق هوش مصنوعی پیش بینی می کند که روبات ها در سال های آتی از چنان پیشرفتی برخوردار خواهند بود که انسان ها تا سال ۲۰۵۰ میلادی خواهند توانست با روبات ها ازدواج کنند.

دیوید لوی ، محقق بریتانیائی هوش مصنوعی و نویسنده ی کتاب “عشق و س*ک*س با روبات ها” که ششم نوامبر منتشر شده است می گوید: روبات ها بسیار شبیه به انسان ها خواهند بود؛ آنها دارای محاورات هوشمندانه، احساسات و توانائی پاسخ به احساسات انسانی خواهند بود، به گونه ای که همچون نسل جدیدی پا به عرصه ی وجود خواهند گذاشت. اینها ماشین های انسان نمائی خواهند بود که مردم عاشق، دوست و یاور و حتی همسر آنها خواهند شد.

این موضوع شاید شبیه به یک داستان علمی- تخیلی باشد اما باید توجه کرد که دیوید لوی، در پائیز سال جاری، کتاب خود را به عنوان یک رساله ی Ph.D آکادمیک در دانشگاه ماستریچت هلند ارائه کرده است و به گفته ی وی تنها چند دهه با آن فاصله وجود دارد.

آری، لوی بطور مصمم معتقد بود که انسان ها با روبات ها روابط جنسی خواهند داشت، شاید تا پنج سال دیگر، زودتر از آنچه ممکن است تصور شود. ساخت چنین روباتی بسیار آسانتر از روباتی خواهد بود که بتواند همراه و همدم انسان باشد. به گفته ی او بزرگترین پیشرفت در علم روباتیک به شکل توانا ساختن روبات ها در انجام گفتگوهای جذاب، داشتن خود آگاهی و توانائی های احساسی خواهد بود.

افراد زیادی سعی کده اند تا نمونه هائی از روبات های دارای شخصیت و احساسات بسازند و تلاش های بسیاری از دهه ی ۱۹۵۰ در این زمینه آغاز گشته است اما چنان که باید و شاید موفق نبوده است، اما هم اکنون رایانه ها بسیار قوی تر بوده و حافظه ی بسیار بالاتری در اختیاردارند. بنابراین به زودی شاهد نرم افزارهائی خواهیم بود که دارای توانائی گفتگوی هوشمندانه می باشند، چیزی که هر دو طرف، هم انسان و هم روبات ها، را خوشحال خواهد ساخت.”

او تخمین می زند که روبات ها تا ۱۵ سال بعد بتوانند گفتگوهای جذابی انجام دهند و در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده از پس محاورات پیچیده برآیند. سطح دانش روبات بستگی به درخواست صاحب او خواهد داشت. بر اساس گفته های وی، مردم می توانند یک دوست دلخواه سفارش دهند، دوستی که از هنر یا مسافرت لذت برد و یا حتی یک همسر.


“وقتی شما یک روبات می خرید، قادر خواهید بود تا شخصیت او را مشخص کنید. چیزی شبیه به سفارش در اینترنت خواهد بود. چه نوع احساساتی داشته باشد؟ سیمای او چگونه باشد؟ اندازه و رنگ مو. نوع صدا. اینکه جالب، احساسی، یا اجتماعی باشد. شما می توانید انتخاب کنید که روبات ۴۰ درصد اوقات شوخ و ۶۰ درصد اوقات جدی باشد. برای اینکه روبات شما کار دیگری انجام دهد کافی است که برنامه ی مورد نیاز را دانلود کرده و یا تنظیمات آن را تغییر دهید.شما می توانید شخصیت، علایق و دانش روبات را تغییر دهید.”

به عقیده ی لوی، محققین برای رسیدن به چنین پیشرفت هائی نیاز به سخت افزارهای کامپیوتری قوی تری دارند که بتوانند برنامه های پیچیده و با محاسبات سنگین تر را انجام دهند. این برنامه ها برای طراحی و اجرای توانائی های محاوره ای، و در راستای آن ایجاد احساسات و پیشرفت هائی فراتر در هوش مصنوعی، مورد نیاز می باشند. همین که نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری رفع شود، پیشرفت های موجود در روباتیک با سرعت زیادی چند برابر خواهد گشت.

دانلود رایگان آنتی ویروس Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.372


شرکت کسپراسکی (Kaspersky) یکی از پیشتازان در ارائه ی نرم افزارهای ضد ویروس و محافظ در برابر برنامه های مخرب است که با دو محصول قدرتمند Kaspersky Anti-Virus 2010 و Internet Security 2010 به محبوبیت فراوانی دست یافته است.

محصولات جدید کسپراسکی به عنوان یک بسته امنیتی قدرتمند برای محافظت از کاربران خانگی به شمار می روند.

این نرم افزارها، سیستم شما را در مقابل جدیدترین خطرها، نرم افزار های مخرب، جاسوسی، انواع ویروس ها، کرم ها و دیگر تهدید های اینترنتی ایمن می سازند.

با هم به بررسی برخی ویژگی های اصلی این نرم افزار بپردازیم:

محافظت علیه انواع ویروس ها:

افرادی که با آنتی ویروس کسپراسکی کار کرده باشند حتماً با عملکرد سریع و دیتابیس بسیار قدرتمند این نرم افزار در شناسایی انواع ویروس آشنایی کافی دارند. به صورت Real-Time از فایلها و تمامی راههایی که ممکن است ویروس ها به سیستم شما وارد شوند مانند Email و وب سایتهای مختلف در اینترنت و انواع Removable Device ها و … محافظت به عمل می آورد. به علاوه قادر به شناسایی و تشخیص ویروسهای درون بیش از ۱۲۰۰ فرمت فایلهای فشرده می باشد.

محافظت علیه تمامی فایلها و نرم افزارهای مخرب:

توسط این بسته ی امنیتی دیگر نگران نرم افزارهای مخرب و ناشناس که از مزاحمان همیشگی در دنیای اینترنت در این چند سال اخیر بودند نباشید . قادر به شناسایی نرم افزارهای جاسوس ( Spyware )، نرم افزارهایی که خود به خود شما را به اینترنت وصل می کنند ( Dialer )، نرم افزارهایی که با باز کردن مرورگر شما را به وبسایتهای مستهجل و غیر اخلاقی راهنمایی می کنند ( Pornware ) و نرم افزارهای تبلیغاتی مخرب که سرعت سیستم را می گیرند ( Adware ) و بسیاری دیگر … می باشد.

بخش Update قدرتمند نرم افزار:

کسپرسکی از همان ابتدا به توانایی آپدیت بالا و به روز کردن چندین باره در روز معروف بود و سیستم شما را همیشه در مقابل آخرین تهدید ها مطلع نگاه می داشت.

دریافت: Kaspersky Internet Security 2010 9.0.0.372

دریافت: Kaspersky Anti-Virus 2010 9.0.0.372

اپراتور سوم سیم‌کارت با گوشی‌ ایرانی عرضه می‌کند!


مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران گفت: “عرضه سیم‌کارت همراه با گوشی ساخت داخل تعاملی صحیح بین مصرف کننده، تولید کننده و اپراتور برقرار می‌کند که در نتیجه می‌توانند بدون منافات در کنار یکدیگر فعالیت کرده و منافع کسب کنند.”

محمد‌ابراهیم مطلع در خصوص توافق دو وزارتخانه ارتباطات و صنایع، مبنی بر واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه با گوشی‌‌های ساخت داخل گفت: این مدل عرضه از سه دیدگاه مصرف‌کننده، تولید‌کننده و اپراتور قابل تامل است. وی افزود در کشورهایی که رقابت بین اپراتورها سنگین و تنگاتنگ است این مدل، نوعی بازاریابی و تبلیغ برای اپراتورها محسوب می‌شود.

مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران، ادامه داد، در ایران بازار سیم‌کارت تلفن همراه در انحصار دو اپراتور‌ است و شاهد فضای رقابتی مناسبی در این بازار نیستیم. این اقدام در مورد اپراتور سوم می‌تواند وسیله‌ای برای ترغیب اپراتورهای فعال حاضر در بازار و جهت‌گیری آنها به سمت این اقدام شود.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که با شخص بسته می‌شود سیم‌کارت و گوشی همزمان در اختیار وی قرار می‌گیرد و طبق این قرارداد هزینه‌های گوشی و سیم‌کارت، همراه با کارکرد مکالمه در مراحل بعدی از وی اخذ خواهد شد، بنابراین مشترک ملزم به پرداخت نقدی و یکباره نخواهد بود.


منبع: فارس نیوز