-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

انتخاب برترین آنتی ویروس ماه سپتامبر سال 2008

 ADONIS SYSTEM

 

مرکز تحقیق و پژوهش Virus Bulletin ضمن انجام آزمایش های مختلف بر روی آخرین نسخه از آنتی ویروس و همچنین نرم افزارهای Mailware موجود، اخیراً گزارش مربوط به ماه سپتامبر خود را ارائه نموده است.

این آزمایش ها عبارت بودند از تعداد ویروس و کدهای مخرب شناسایی شده توسط نرم افزار، شناسایی اشتباه یک برنامه به عنوان تهدید، سرعت اسکن هارد دیسک و سرعت پاسخ دهی به مشکلات بوجود آمده.

در رتبه نخست آنتی ویروس ها، نگارش آزمایشی آنتی ویروس AVK 2009 به چشم می خورد که درون خود از نمونه بهبود یافته موتور Avast و BitDefender برای جستجو و پاک سازی ویروس ها استفاده می کند. همچنین این برنامه رتبه نخست نرم افزارهای Malware را نیز با کسب 99.8 امتیاز به خود اختصاص داده است.

بسته امنیتی Avira's Premium Security Suite 2008 در زمینه نرم افزارهای Mailware رتبه دوم را بدست آورده و F-Secure 2009 در زمینه برنامه های ضد جاسوسی به رتبه دوم دست پیدا کرده است.

جالب ترین نتیجه پیرامون آزمایش های صورت گرفته که به مدت 4 هفته به طول انجامیده است، رتبه نه چندان مناسب نگارش آزمایشی Notron Antivirus 2009 می باشد که با 6.202 مرتبه بروز رسانی، در بسیاری از ساعات دچار اشکال شده است.

در این آزمایش مجموعاً 34 نرم افزار امنیتی مورد بررسی قرار گرفتند، که در آنها McAfee رتبه 21 و Trend Micro رتبه 30 را به خود اختصاص دادند.

مشاهده: جدول مقایسه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد