-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

بسته شدن سایت یاهو ۳۶۰ برای همیشه!!!!


بعد از تقریباً ۲ سال بدون پشتیبان  ماندن، در نهایت یاهو تصمیم به بستن کامل خدمات وبلاگ و سایت اجتماعی معروف خود یعنی یاهو ۳۶۰ در ۱۳ ماه‌ ژوئیه‌ (۲۲ تیر) گرفت.

در طول چهار سال حضور، این سایت هرگز از نسخه آزمایشی (Beta) خود خارج نشد.

در ایمیلی که برای کاربران آمده است، یاهو گفته ” ما به صورت رسمی در حال بستن سایت یاهو ۳۶۰ در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۰۹ هستیم برای تمرکز بیشتر برای ساختن پروفایل جدید، فضایی که شما در آن می توانید با کسانی که نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. بنابراین شما باید قبل از این ماه تمامی اطلاعات ۳۶۰ خود را به پروفایل جدید انتقال دهید. بعد از ۱۳ ژوئیه ۲۰۰۹ اطلاعات موجود شما در سایت ۳۶۰ قابل دستیابی نخواهد بود. ”

یاهو ۳۶۰ در‌ مارس‌ ۲۰۰۵ شروع به کار نمود. این سایت هرگز در آمریکا سایت بزرگی نشد و بعد از ماه اکتبر ۲۰۰۷ یاهو تصمیم به توقف پشتیبانی از این سایت را گرفت.

این خبر بسیار ناراحت کننده ای است برای کسانی که بر روی یاهو ۳۶۰ وبلاگ نویسی می کردند، یاهو راه حل های خود را برای ذخیره و یا انتقال وبلاگ کاربران به سایت های دیگر را در قالب آموزشی در این آدرس قرار داده است.

ایرانیان زیادی نیز از این امکان یاهو برای ارتباط با دوستان خود استفاده می کردند که اینک باید به دنبال راه حل جدیدی باشند که ممکن است یاهو پیش پای آنها قرار دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.gitacofeenet.blogsky.com

سلام دوست عزیز
زندگی زیباست
زشتی های آن تقصیر ماست
در مسیرش هر چه نازیباست
آن تدبیر ماست
زندگی آب روانی است
روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست
همان می گذرد
***
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید در صورتی که تمایل به تبادل لینک دارید خبر دهید و مرا با نام کافی نت گیتا اضافه کنید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد