-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

دانلود رایگان نرم افزار رهیاب تهران 87 بصورت جاوا

ADONIS SYSTEM

 

نرم افزار "رهیاب تهران 87" ، نسخه به روز شده ی رهیاب تهران است که در سال 85 تولید شده بود و علاوه بر امکانات قبلی خود، امکانات جدیدتر و به روز تری را در نگارش 1.5 خود گنجانده است.

برخی از امکانات نرم افزار رهیاب تهران 87 عبارتند از:

- اضافه شدن خطوط BRT در نقشه و افزوده شدن اماکن جدید در لیست
- سازگاری با تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند با هر اندازه ی تصویری
- نمایش محدوده شمال: دربند / جنوب: بهشت زهرا / شرق: تهران پارس / غرب: استادیوم آزادی
- جستجوی اماکن / معابر / هتل ها / موزه ها / سفارتخانه ها / مناطق شهرداری و ...



 دانلود: Rahyab Tehran 87
 منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی موبایل ایران


خبر خوش؛ صدور فراخوان وای‌مکس، تا دو ماه آینده

ADONIS SYSTEM

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از صدور فراخوان وای‌مکس (WiMax) حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد.

محمود خسروی اظهار کرد: "در حال حاضر در برنامه نداریم که پروانه‌ جدیدی برای شرکت‌های ندا صادر کنیم و قرار است وای‌مکس به زودی به صورت اپراتوری فعالیت کنند."

وی با بیان این که تا به حال چندین بار اصول کلی و مباحث مرتبط با وای‌مکس در جلسات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، گفت:‌ متقاضیان و کسانی که علاقه‌مندند در حوزه‌ وای‌مکس فعالیت کنند بر اساس شرایط و ضوابط می‌توانند پیشنهاد خود را به سازمان ارایه دهند تا بعد از بررسی این پیشنهادات و تقاضاها و در صورت تایید شدن، حق‌الامتیاز مربوطه را پرداخت کرده و فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع خبر: ایتنا

دانلود رایگان نرم افزار موبایل Anti Virus Kaspersky

ADONIS SYSTEM

حتما آنتی ویروس چند کاره و قدرتمند KasperSky برایتان نامی آشنا است. این بار نسخه ی آنتی ویروس موبایل Kaspersky را با شماره سریال را در اختیارتان گذاشته ایم. این آنتی ویروس فوق العاده قوی در محافظت موبایل بسیار کار آمد است .

قابل نصب بر روی کلیه گوشی های سری 60 نوکیا :

Nokia 3230, 3250, 3600, 3620, 3650, 3660, 5500, 5700, 6110, 6120, 6121, 6260, 6290, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610, 7650, N70

لینک دانلود مستقیم

تولید اولین تلفن همراه داخلی با نرم افزار کاملا ایرانی

ADONIS SYSTEM

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی از عرضه اولین تلفن همراه کشور با نرم افزار کاملا ایرانی خبر داد و گفت : این تلفن همراه طی یک تفاهم نامه میان انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی و بخش تحقیقاتی وزارت صنایع به زودی عرضه خواهد شد.

زهیر طیب با بیان این خبر به دیگر برنامه ها و اهداف این انجمن در سال جدید اشاره کرد و گفت: ما هم در سال 87 در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه هایی در طول سال خواهیم داشت که از مهمترین آنها همکاری ما با یکی از بخش های وزارت صنایع کشور در جهت تحقیق در تکنولوژی تلفن همراه است.

دبیر انجمن صنفی کار فرمایان دفاتر خدمات ارتباطی ادامه داد: قراردادی نیز با شرکت پست تحت عنوان اپراتور خصوصی پست منعقد کرده ایم که بر اساس آن خدمات ویژه ای به شهروندان به صورت on line ارائه خواهد شد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان دفاتر خدمات ارتباطی افزود: یکی از اقدامات مهم در سال جاری در این حوزه تاکید هیئت دولت در بکارگیری از بانکداری الکترونیکی و سامانه های پرداخت الکترونیکی در اصناف است.

طیب اظهار امیدواری کرد، در سال جدید از فضای چند صدایی و فضای گفتگو و پاسخ بیشتر حمایت شود و از سرکوب کردن صداهای بخش خصوصی جلوگیری شود. همچنین به بخش خصوصی به مانند یک ستون اصلی در این حوزه نگاه شود تا شاهد کارنامه خوبی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال جدید باشیم.

 منبع خبر: خبرگزاری مهر

کیبوردی از جنس طلا!

ADONIS SYSTEM

همه چیز طلائی دیده بودیم به غیر از کیبورد! مثل اینکه یک نفر یادش افتاد و ساخت.این کیبوردی را که در تصویر مشاهده می کنید دارای 86 کلید با روکشی از جنس طلا می باشد. ظاهر چندان زیبایی ندارد اما برای طرفداران اقلام عتیقه که214$ ناقابل داشته باشد می تواند سرگرمی جالبی باشد!

تهاجم دوباره به خلیج فارس...

ADONIS SYSTEM

با برگرداندن نام خلیج فارس به نقشه ماهواره ای و آنلاین گوگل ارت نیاز به 1 میلیون امضا داریم. به عنوان یک ایرانی خواهشمندم روی لینک آبی زیر کلیک کرده و برای حذف نام خلیج عربی آنرا امضا نمایید. کار سختی نیست...

برای امضا کلیک کنید

با آقای "بت من ابن سوپر من" آشنا شوید!!

ADONIS SYSTEM

 

فکر میکنم در خواندن اسم این آقا دچار مشکل شده اید. درسته؟ نام کوچک این دوست سنگاپوری ما بت من (bat man) همان مرد خفاشی  و نام خانوادگی وی سوپر من (super man) است. " ابن " هم لغت عربی به معنی پسر است! به این معنی که ایشان آقای بت من فرزند سوپر من هستند! بله این واقعی است و این هم تصویر کارت شناسایی این دوست ابر قهرمان ما است.

راستش من نمیدونم که باید بخندم یا تعجب کنم نظر شما چیست ؟

منبع خبر: gizmodo