-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

انتشار باشکوه ویندوز ۷ (Windows 7)


۲۲ اکتبر فرا رسید و همانگونه که برنامه ریزی شده بود کمپانی مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز ۷ را با برگذاری جشن های مختلف در سراسر دنیا منتشر نمود.

مایکروسافت در دو شهر مهم نیوزلند یعنی Auckland و Wellington بنرهای تبلیغاتی بزرگی را به نمایش گذاشت که از کنار هم قرار گرفتن طرفداران ویندوز ۷ ساخته می شدند.

از این پس ویندوز ۷ نسخه نهایی به صورت رسمی در سراسر دنیا در اختیار علاقه مندان خواهد بود در حالیکه تا پیش از این تنها امکان دریافت آن از طریق وب سایت های technet/msdn امکان پذیر بود.

به گزارش مایکروسافت تنها طی ۳ ماه گذشته بیش از ۸ میلیون ویندوز ۷ نسخه آزمایشی در اینترنت دانلود شده بود.

در ماه می، مایکروسافت نسخه پیشنهادی Release Candidate با برچسب “۷۱۰۰″ را ارائه نمود که امکان دریافت آن تا ۲۰ ماه آگوست وجود داشت. کاربران می توانستند از این ویندوزها برای مدت ۶ ماه به صورت رایگان استفاده نمایند.

در ۶ آگوست، مایکروسافت نسخه RTM ویندوز ۷ با برچسب “۷۶۰۰″ را منتشر نمود که به عنوان نسخه نهایی این ویندوز در نظر گرفته شده بود.

نسخه نهایی ویندوز ۷ نتیجه ۳ سال برنامه نویسی، توسعه، آزمایش و پاسخ به خواسته های مشتریان است. از امروز، امکان خرید ویندوز ۷ در خرده فروشی های سراسر دنیا وجود دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
roya9044 جمعه 6 آذر 1388 ساعت 01:27 ب.ظ

salam mishe lotfan username vapasswordhaye nod32 robaram mail konin oonaee ketoye linke favardin bood hch kodom nashod mishe khabaresho behem bedin mamnoonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد