-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

اپراتور سوم سیم‌کارت با گوشی‌ ایرانی عرضه می‌کند!


مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران گفت: “عرضه سیم‌کارت همراه با گوشی ساخت داخل تعاملی صحیح بین مصرف کننده، تولید کننده و اپراتور برقرار می‌کند که در نتیجه می‌توانند بدون منافات در کنار یکدیگر فعالیت کرده و منافع کسب کنند.”

محمد‌ابراهیم مطلع در خصوص توافق دو وزارتخانه ارتباطات و صنایع، مبنی بر واگذاری سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه با گوشی‌‌های ساخت داخل گفت: این مدل عرضه از سه دیدگاه مصرف‌کننده، تولید‌کننده و اپراتور قابل تامل است. وی افزود در کشورهایی که رقابت بین اپراتورها سنگین و تنگاتنگ است این مدل، نوعی بازاریابی و تبلیغ برای اپراتورها محسوب می‌شود.

مدیر عامل کارخانجات مخابراتی ایران، ادامه داد، در ایران بازار سیم‌کارت تلفن همراه در انحصار دو اپراتور‌ است و شاهد فضای رقابتی مناسبی در این بازار نیستیم. این اقدام در مورد اپراتور سوم می‌تواند وسیله‌ای برای ترغیب اپراتورهای فعال حاضر در بازار و جهت‌گیری آنها به سمت این اقدام شود.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که با شخص بسته می‌شود سیم‌کارت و گوشی همزمان در اختیار وی قرار می‌گیرد و طبق این قرارداد هزینه‌های گوشی و سیم‌کارت، همراه با کارکرد مکالمه در مراحل بعدی از وی اخذ خواهد شد، بنابراین مشترک ملزم به پرداخت نقدی و یکباره نخواهد بود.


منبع: فارس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد