-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

یخدون یک بوکمارک متفاوت!


سایت یخدون یک سیستم جدید جمع آوری لینک و مطلب است که توسط کاربران به روز رسانی می شود. در یخدون فرض بر این است که همه لینکها خوب هستند مگر اینکه کاربران آنها را نامناسب تشخیص بدهند و از سایت حذف کنند. کاربران سایت علاوه بر به اشتراک گذاری لینکها و مطالب خود در دسته بندی های مختلف و برچسبهای مختلف و همچنین مرور مطالب دیگر دوستان خود، می توانند لینکهای نامناسب را از سایت حذف کنند تا بهترینها را در یخدون جمع آوری کنند.


در کل سایت جالبی به نظر میرسه که پیشنهاد می‌کنیم حتماْ از این سایت بازدید کنید.

www.CoolBox.ir


 

ازدواج دو دختر باهم در جمهوری اسلامی!!!

ADONIS SYSTEM

:: عکس جنبه نمایشی دارد! ::

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از روزنامه اعتماد، به گزارش خبرنگار ما این دو نفر که شقایق و نگار نام دارند دوستی شان از دوران تحصیل در مقطع راهنمایی آغاز شد. آن زمان هر دو از شاگردان ممتاز کلاس شان بودند و به تدریج با طی کردن مدارج تحصیلی در کنکور شرکت کردند و از قضا هر دو در یک دانشگاه در یکی از شهرستان های شمالی کشور پذیرفته و مشغول به تحصیل شدند. شقایق و نگار به خاطر دوستی دیرینه شان علاقه زیادی به همدیگر داشتند و این علاقه و وابستگی در بین سایر دانشجویان زبانزد بود. تحصیل این دو به پایان رسید و هر دو با مدرک فوق دیپلم فارغ التحصیل شدند و به تهران بازگشتند. مدتی پس از بازگشت نگار فکری به ذهنش خطور کرد که باعث تغییر سرنوشتش شد. او علاقه عجیبی به تغییر دادن جنسیت اش داشت. نگار پس از مدتی تحقیق و کنجکاوی در این باره تصمیم خود را قطعی کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن پس نامش را به اردشیر تغییر داد. این ماجرا نه تنها باعث پایان یافتن دوستی شقایق با نگار که حالا نامش اردشیر بود نشد بلکه علاقه آنها را به یکدیگر بیشتر کرد.

اردشیر که اوایل نگاه های مردم عذابش می داد از همراهی شقایق دلگرم می شد. این دو دوست دیرینه در ادامه تصمیمی عجیب گرفتند. آنها که شیفته هم بودند مصمم شدند با یکدیگر ازدواج کنند. پدر شقایق که از تصمیم دخترش باخبر شده بود در حالی که نگران سرنوشت او بود با این تصمیم مخالفت و سعی کرد هر طور شده رابطه او و دوستش را پایان دهد اما موفق به این کار نشد. در چنین شرایطی شقایق تصمیم گرفت از راه قانونی خواسته اش را دنبال کند. او چند روز قبل به شعبه 262 مجتمع قضایی خانواده رفت و با ارائه دادخواست اجازه ازدواج از قاضی علیرضا صداقتی خواست تا به او و اردشیر اجازه دهد به عقد هم دربیایند. او گفت؛ من و اردشیر از دوران نوجوانی با هم هستیم و به خوبی یکدیگر را می شناسیم. این شناخت می تواند ما را خوشبخت کند و من با وجود مخالفت پدرم می خواهم با اردشیر ازدواج کنم. به دنبال اظهارات این دختر قاضی پدر او را به دادگاه دعوت کرد تا وی علت مخالفتش را با این وصلت مطرح کند.

صبح دیروز در جلسه یی که با حضور شقایق و پدرش برگزار شد قاضی صداقتی ضمن تشریح مراحل پرونده از پدر شقایق خواست نظرش را درباره ازدواج دخترش با اردشیر بیان کند. این مرد اصلی ترین علت مخالفت اش را ترس از آبرویش اعلام کرد و گفت؛ طی سال های گذشته اردشیر که آن زمان نامش نگار بود رفت و آمدهای زیادی به خانه ما داشت و همه همسایه ها و فامیل او را به عنوان یک دختر می شناسند اما حالا او تغییر جنسیت داده و یک پسر است. من نمی توانم شاهد این باشم که دوست دخترم که تا حالا یک دختر بوده از این به بعد دامادم باشد. در این جلسه وقتی پافشاری های شقایق ادامه یافت سرانجام پدرش با تعیین یک شرط به ازدواج او با اردشیر رضایت داد. این مرد گفت تنها به شرط اینکه از نظر پزشکی اردشیر مشکلی نداشته باشد حاضرم دخترم را به عقد او دربیاورم. به این ترتیب قاضی صداقتی با ارسال نامه یی به پزشکی قانونی از متخصصان این سازمان خواست با معاینه دقیق اردشیر اعلام نظر کنند آیا ازدواج او با شقایق از نظر پزشکی مشکلی به همراه خواهد داشت یا خیر؟ هم اکنون شقایق و اردشیر در انتظار نتایج آزمایش ها هستند تا بعد از آن پای سفره عقد بنشینند.

منبع: شیعه آنلاین

کابل اُختاپوسی همه وسایل شما را شارژ می کند!


حتماً تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که شارژر تلفن همراه یا مثلاً PSP خود را به همراه نداشته و دچار مشکل شده باشید و یا دوستتان شارژر موبایل خود را به همراه نیاورده، کلافه است و شما هم نمی توانید با شارژر گوشی خود کمکی به او بکنید.

 

اما با داشتن این کابل اختاپوسی که تا 10 وسیله شما را به راحتی با اتصال به USB شارژ می کند، می توانید مشکل خود و احتمالاً دوستتان را حل کنید.

 

مجموعه اتصال هایی این کابل می تواند برای شارژ گجت های مربوط به آنها استفاده شود عبارتند از:  
اتصال 2 میلی متری گوشی های نوکیا  
اتصال 3.5 میلی متری گوشی های نوکیا  
اتصال PSP سونی  
اتصال mini USB مانند گوشی های موتورولا V3 و همچنین برخی گوشی های HTC  
اتصال micro USB برای گوشی موتورولا V8  
اتصال گوشی های LG  
اتصال 20P s سامسونگ  
اتصال 20P M سامسونگ  
اتصال گوشی های سونی اریکسون  
و در نهایت اتصال آی فون و آی پاد که علاوه بر شارژ می تواند برای جابجایی فایل نیز استفاده شود.

 

حالا با داشتن این کابل10 دلاری می توانید همه ی این ها را شارژ کنید؛ و این بهتر از به همراه داشتن چندین شارژر به نظر میرسد، اینطور نیست؟

درایوهای زیبای ویستا در ویندوز XP توسط نرم‌افزار کم حجم!


با استفاده از این نرم افزار کم حجم و بدون نیاز که دستکاری در ویندوز XP آیکون درایوهای خود را مشابه با آیکون‌های رویای ویندوز ویستا (Vista) نمایید. ضمناً این برنامه محصول همین شرکت (Adonis System Group) می‌باشد.


توجه: استفاده از این برنامه رایگان می‌باشد! (Freeware)


- برای دیدن نمونه روی این لینک کلیک کنید!

- دانلود رایگان: Adonis Vista Drive

دانلود رایگان Tune Up Utilities FULL 2009


اگر شما بدنبال ارتقاء کیفیت کامپیوتر خود هستید، نرم افزار TuneUp Utilities همان برنامه ای است که باید از آن استفاده کنید.

این نرم افزار با شیوه ای جدید، سیستم عامل شما را از تمامی فایلها و کدهایی که باعث کندی آن می شوند پاک خواهد کرد و مطمئن می شود سرعت کامپیوتر شما در بهترین حالت آن است. افزایش سرعت سیستم شما، با دقت و بدون هرگونه مشکلی انجام می شود.


نرم افزار TuneUp Utilities منتخب بسیاری از مجلات معتبر کامپیوتر است و به عنوان یکی از بهترین برنامه ها در نوع خود معرفی می شود. نرم افزار TuneUp Utilities دارای بخش های مهمی مانند بهینه سازی درایوها با استفاده از عمل دفراگ (Defrag)، افزایش سرعت کامپیوتر در هنگام روشن شدن و پاک کردن کدهای اضافی موجود در ریجستری ویندوز می باشد.

با فعال کردن نرم افزار TuneUp Utilities و انتخاب گزینه افزایش سرعت رم، این برنامه لیست بسیار کاملی از نرم افزارهایی را به شما نشان می دهد که حافظه ویندوز را اشغال کرده اند و باعث کاهش سرعت آن شده اند.

مهمترین تغییرات نسخه ۲۰۰۹ نرم افزار TuneUp Utilities عبارتند از:

- درسترسی سریع و آسان به نقاط بهرانی و دارای اشکال سیستم
- پیشنهاد برنامه های جانبی به شما در صورت نیاز جهت برطرف ساختن اشکالات
- بازسازی مسیر Shortcut های دارای اشکال موجود بر روی دیسکتاپ
- شناسایی نرم افزارهایی در سیستم که از آنها برای مدت زیادی استفاده نشده است


دانلود:  Tune Up Utilities FULL 2009

کثیفترین وب سایتهای تابستان ۲۰۰۹


شرکت Symantec فهرستی از “کثیفترین وب سایتهای تابستان ۲۰۰۹” را منتشر کرد. منظور از کثیفترین وب سایتها، آن دسته از وب سایتهایی است که میزبانی بدافزارهای زیادی را در حملات بر عهده دارند.

تولید کنندگان محصولات امنیتی می­گویند که ۴۸ درصد از کثیفترین وب سایتها را آن دسته از سایتهایی تشکیل می­دهند که دارای محتویات ضد اخلاقی هستند. این بدان معناست که بیش از نیمی از کثیفترین وب سایتها، دارای محتویات دیگری مانند فروش الکترونیکی و یا سایر سرویسهای قانونی و معتبر هستند.

بطور میانگین سایتهای موجود در این فهرست، هریک ۱۸۰۰۰ حمله را سرویس دهی کرده اند. البته این مقدار در برخی سایتها به ۲۰۰۰۰ حمله و حتی بیشتر نیز می­رسد.

مدیر پاسخگویی امنیتی Symantec معتقد است که اکنون وب به وسیله نقلیه بدافزارها تبدیل شده است. یکی از روشهای آلوده کردن سیستمهای کاربران، استفاده از حملات drive by download است. این روش نیازی به همکاری کاربر و دانلود و نصب بدافزار ندارد. در این روش، فرد مهاجم با سوء استفاده از یک آسیب پذیری در مرورگر یا سیستم عامل کاربر و تزریق کد به سیستم، به سادگی و صرفا با مشاهده یک سایت توسط کاربر، سیستم را آلوده می­سازد. یک روش دیگر حمله نیز استفاده از مهندسی اجتماعی است.

در این روش فرد مهاجم کاربر را برای دریافت و نصب یک برنامه خرابکار فریب می­دهد. فرد مهاجم سعی می­کند کاربر را قانع سازد که این برنامه یک برنامه مفید (مثلا یک آنتی ویروس) است، در حالیکه در حقیقت یک بدافزار را روی سیستم وی نصب می­کند.

برخی از بدافزارها سیستم کاربر را به یک «ربات هرزنامه» تبدیل کرده و از آن برای ارسال هرزنامه استفاده می­کنند. چنین بدافزارهایی می­توانند کنترل سیستم کاربر را به دست گرفته و آن را به عضوی از یک botnet تبدیل نمایند.

شرکت Symantec این سایتها را بعنوان بخشی از تحقیقات خود برای محصول Norton Safe Web معرفی کرده است. Safe Web شامل یک وب سایت رایگان است که هرکسی می­تواند از آن برای بررسی اینکه آیا یک سایت میزبان بدافزارهاست یا خیر استفاده نماید. علاوه بر این، محصولات امنیتی Symantec اکنون plug-in هایی برای مرورگر کاربر نیز دارند که پیش از مشاهده یک وب سایت در مورد آلوده بودن آن به کاربر هشدار می­دهند. سایر تولید کنندگان محصولات امنیتی نیز چنین plug-in هایی را عرضه می­کنند.