-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

تقویم هجری به امکانات سرویس Google Calendar اضافه شد!

 سرویس Google Calendar ابزاری است که پی گیری رویدادها، اوقات ویژه و قرار ملاقات‌ها را ساده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد ضمن افزودن برنامه زمانی خود آن را با دوستان و خانواده برروی اینترنت به اشتراک بگذارند و اکنون کاربرانی که مایلند از تقویم هجری استفاده کنند می‌توانند این ویژگی را به تنظیمات کاربری خود در سرویس گوگل بیفزایند.

برای افزودن تقویم هجری کاربران پس ازمراجعه به نشانی http://www.google.com/calendar و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود می‌توانند به تنظیمات مراجعه کرده و از بخش تقویم‌های جایگزین، تقویم هجری را که در سه گزینه از جمله گزینه هجری استاندارد قرار دارد انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، استفاده از تقویم گوگل ساده و سریع است؛ کاربران می‌توانند تنها با کلیک برروی بخش‌های زمانی و نوشتن اطلاعات مربوط به رویدادها آن‌ها را به تقویم اضافه کنند. این سرویس همچنین با جی‌میل نیز یکپارچه است از این رو می‌توان رویدادهای ذکر شده در پیام‌های ایمیل را تنها با یک کلیک به تقویم اضافه کرد.

به علاوه می‌توان رویدادهای ثبت شده در تقویم را تنها با وارد کردن آدرس یک ایمیل به دعوت‌نامه تبدیل کرد و دریافت‌کنندگان این دعوت‌نامه بدون توجه به این که کاربر سرویس گوگل باشند یا نه می‌توانند آن را مشاهده کرده و پاسخ دهند.

یکی دیگر از مزایای تقویم گوگل باز بودن آن است که امکان می‌دهد با بسیاری دیگر از برنامه‌های تقویم همکاری کند. همچنین کاربران Google Calendar می‌توانند آن را به گونه‌ای تنظیم کنند که به هنگام رویدادهای مورد نظر یا دریافت دعوت به آن‌ها پیام کوتاه هشدار ارسال کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
اشعار فاطمی سه‌شنبه 1 بهمن 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://fatemi84.blogfa.com

سلام

وبلاگ جالب و مفیدی است

اگر ممکن است به من بگویید چگونه می توان یک یا چند شماره را در گوشی سونی اریکسون بلوک کرد یعنی در لیست سیاه قرار داد.

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد