-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

گوشی iPhone مجهز به 3G تنها با قیمت 199 دلار!

ADONIS SYSTEM

 

خبرگزاری USA Today امروز اخبار هیجان انگیزی پیرامون نسل جدید آیفون در سایت خود منتشر ساخته است. این خبرگزاری با توجه به منابع اطلاعاتی که در اختیار دارد پیش بینی کرده است iPhone 2.0 تنها با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رفت.

iPhone های 199 دلاری احتمالاً همچون گذشته تحت حمایت شبکه مخابراتی AT&T و طبق قرار داد جدید اپل با این شرکت پشتیبانی خواهند شد.

USA Today اشاره می کند زمان ورود iPhone 2.0 به بازار فصل تابستان امسال باشد. همچنین اشاره ای نیز به امکانات جدید این گوشی شده است. در ادامه بخشی از این مقاله را مشاهده خواهید کرد.

لس انجلس - آیا این فوق العاده نیست که با تلفن همراه خود از راه دور تمام اتفاق های درون خانه را مشاهده و کنترل نمایید. بطور مثال صدا و تصویر دستگاهای برقی خود را کم زیاد کنید و یا حتی دمای هوای اتاقی را که کودکان در آن خواب است تغییر دهید؟

و یا وقتی وارد یک پارک می شوید تنها با مشاهده موبایل خود مطلع شوید آیا دیگر دوستان شما نیز در اطرافتانا حظور دارند و از این طریق با یکدیگر قرار ملاقات بگذارید.

اینها خواسته های رویایی و دست نیافتنی نیستند بلکه برنامه نویسان ماهر به لطف استفاده از کیت SDK ساخته شده برای iPhone تمام این خواسته ها را ممکن ساخته اند.

پیش بینی می شود در روز دوشنبه آینده کمپانی اپل نمونه ی اولیه ای از iPhone 2.0 را که می تواند با سرعت بالایی از خدمات شبکه اینترنت AT&T استفاده کند، معرفی نماید. به گفته ی منابع اگاه و معتبر قیمت آی فون جدید از 399 دلار و 499 دلار به تنها 199 دلار کاهش پیدا خواهد کرد. به دلیل آنکه اپل تا روز دوشنبه نمی خواهد اطلاعات بیشتری منتشر شود USA Today اجازه انتشار اطلاعت بیشتر را ندارد.

یک کارشناس درباره آی فون جدید می گوید برای کاربران آی فون مجهز به 3G مانند آن است که از شبکه Dial Up یکباره به Broadband مهاجرت کنند.

"استیو جایز" مدیر ارشد اپل پیش بینی کرده است تعداد 10 میلیون از iPhone 2.0 در مدت 18 ماه نخست بفروش رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد