-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

جنگ بر سر تعداد کاربران!

ADONIS SYSTEM

رقابت چین و ایالات متحده بر سر تعداد کاربران اینترنتی و اینکه کدام کشور تعداد بیشتری کاربر اینترنتی دارد بالا گرفت.
پس از اصرار مکرر چین مبنی بر اینکه تعداد کاربرانش به 221 میلیون رسیده و در این بخش ایالات متحده آمریکا را پشت سر گذاشته است رسانه ها و متولیان اینترنت آمریکا به این ادعا واکنش نشان دادند.
بنا بر این گزارش، آمریکاییها با اعلام کردن آماری مبنی بر اینکه ایالات متحده در اوایل سال 2007 میلادی نزدیک به 217 میلیون کاربر اینترنتی داشته است گفته اند: با سیر صعودی کاربران اینترنتی در ایالات متحده این رقم تا پایان سال 2008 بیشتراز میزان کاربران اینترنت چین خواهد رسید.
در این میان رسانه های آمریکایی دست به تحقیر هم زده اند و در مطلبی آورده اند: چین در سال 1995 برای اولین بار قصد داشت تا با اینترنت آشنا شود و از آن استفاده کند و هنوز با اینترنت آشنا نشده در سال 1996 دولت وقت چین دستور مقابله با برخی از سایت ها را صادر کرد و این در حالی است که در زمانی که چین مشغول آشنایی با اینترنت بود ایالات متحده راه کارهای راه اندازی اینترنت پرسرعت را بررسی می کرد.
این کشمکش رسانه ای در حالی صورت می گیرد که در سال گذشته میلادی چین به مراتب اعلام کرد که تعداد کاربرانش از آمریکا پیشی خواهد گرفت و در سال جدید نیز تعداد کاربرانش را 221 میلیون نفر اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد