-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

پیغام رسان Google Talk به ربات مترجم مجهز شد

ADONIS SYSTEM
گوگل در روز گذشته تجهیزات ترجمه آنلاین خود را به نرم افزار Google Talk مرتبط ساخت. گوگل با اعلام این خبر افزود: از این پس کاربران علاقهمند می توانند با اضافه کردن مشخصه ربات های مترجم گوگل به لیست دوستان خود در نرم افزار Google Talk ، معادل کلمات مورد نظر خود را در فرهنگ لغت زبان های مختلف بدست آورند.

بات که از واژه انگلیسی Robot گرفته شده است قطعه نرم افزار هوشمندی است که در حوزه پیغام رسان ها می تواند بطور هوشمند به رفتار کاربر پاسخ نشان دهد. قابلیت هایی همچون ترجمه، یاد آوری تاریخ، قرار ملاقات و غیره از جمله فواید استفاده از بات ها می باشد. هم اکنون برای آزمایش مشخصه en2zh@bot.talk.google.com را به نرم افزار Google Talk اضافه کنید و لغت 'Hello' را به آن ارسال کنید تا در جواب معادل آن به زبان "چینی" را دریافت کنید.

گوگل تاک از ربات های بسیاری برای ترجمه برخوردار است که از لیست زیر می توانید آنها را مشاهده نمایید:

ar2en, bg2en, de2en, de2fr, el2en, en2ar, en2de, en2el, en2es, en2fr, en2it, en2ja, en2ko, en2nl, en2ru, en2zh, es2en, fi2en, fr2de, fr2en, hi2en, hr2en, it2en, ja2en, ko2en, nl2en, ru2en, uk2en, ur2en, zh2en

توجه کنید که پس از نام ربات، آدرس bot.talk.google.com@ را اضافه نمایید.
بهمین ترتیب برای ترجمه بلعکس از زبان فرانسوی به آلمانی می توانید از مشخصه fr2de@bot.talk.google.com استفاده کنید.

در وبلاگ رسمی اخبار پیرامون پیغام رسان Google Talk از برنامه نویسان و توسعه دهندگان دعوت شده است که ربات های بیشتری برای گوگل تاک طراحی کنند. برای این منظور از ایده هایی همچون ربات هوشمند وضعیت آب و هوا، بازی، گپ، ضرب المثل و غیره می توانید بهره ببرید.

 مشاهده: اطلاعات بیشتر ...
 منبع خبر: نقل از وبلاگ Google Talk
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد