-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

سونی اریکسون K850 در یک نگاه

 سونی اریکسون K850 در یک نگاه

سونی اریکسون K850 دومین نسل گوشی های دوربین دار قدرتمند است که توسط سونی اریکسون که اولین جایگاه را در تولید این نوع گوشی ها دارد، ارائه شده است. این گوشی مجهز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی سایبر شات است و طراحی زیبا و باریکی دارد.
دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه فوکوس اتوماتیک و فلش Xenon از جمله قابلیت های اصلی این گوشی به شمار می رود که نتیجه عکس های آن دقیقاً مشابه با دوربین های دیجیتالی است و حتی اگر یک عکاس ماهر هم نباشید، K850 به شما کمک می کند که بهترین نتیجه را از عکس هایی که می گیرید، داشته باشید. K850 بصورت خودکار قابلیت اصلاح کردن تعادل روشنایی را برای ایجاد عکس هایی با کیفیت بهتر را داراست و زمانی که گزینه BestPic™ را انتخاب می کنید، 9 عکس گرفته می شود که می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

دوربین دوم برای مکالمه تصویری، بلوتوث استریو،‌ پشتیبانی USB، رادیو FM و کارت حافظه از نوع M2 (که یک کارت 512 مگابایتی در پیکج این گوشی وجود دارد) اشاره کرد. کارت حافظه K850 قابلیت پشتبانی کارت حافظه M2 و microSD را بصورت همزمان دارد. ابعاد K850 برابر با 102 x 48 x 17 میلی متر و وزنی معادل 118 گرم دارد که تقریباً مشابه با مدل K810 و تنها سه گرم اضافه تر است. K850 دومین گوشی ای است که قابلیت ضبط ویدیویی با درجه وضوح QVGA را دارد که اولین مدل ارائه شده با این خصیصه،‌W900 می باشد. دوربین این گوشی دارای پوشش اتوماتیک و یک 3-LED می باشد و این اولین باری است که یک گوشی قابلیت 3G و EDGE را همزمان در خود جای داده است.



‌‌K850
مجهز به یک صفحه نمایش TFT 2.2 اینچی با قابلیت نمایش 256 هزار رنگ است و درجه وضوحی برابر با 240 x 320 پیکسل را داراست. باتری ارائه شده در این مدل از نوع Li-Po با گنجایش 930 mAh می باشد که تأمین کننده 400 ساعت حالت آماده و 9 ساعت زمان مکالمه است.

از K850 می توان به عنوان یک گوشی چند رسانه ای کامل نام برد که از سه بانده HSDPA و چهاربانده GPRS/EDGE پشتیبانی می کند.

K850
در زمستان 2007 وارد بازار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد