-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

درآمد فروش رایانه کلونایزر = درآمد نفت

درآمدی که از بابت فروش رایانه کلونایزر خواهیم داشت، برابر درآمد نفت خواهد بود

 

محقق و مخترع ایرانی برای اولین بار در جهان موفق به ساخت نسل جدیدی از رایانه شده که در واقع کلیه امکانات قرن ٢١ و عصر اطلاعات را یک جا در خود جای داده است.

"مهندس مهدی کاشانی" مخترع برجسته جهانی که کلونایزر را به نام ایران در آمریکا به ثبت رسانده است، در تشریح قابلیت های منحصر به فرد این رایانه به خراسان می گوید: "هر چند غول های IT جهان مثل اپل و HP با صرف هزینه های هنگفت تلاش کرده اند مشابه کلونایزر را بسازند ولی تاکنون موفق نشده اند با این حال ما با بهره گیری از استعدادهای درخشان جوانان خلاق ایرانی به این مهم دست یافته ایم."

وی می گوید، هدف از اجرای این پروژه، کاهش شکاف دیجیتالی و پیشرفت ایران بوده است که ما به آن نایل شده ایم، به طوری که با کلونایزر هر فردی در هر جایی با هر زبان و تحصیلات و توان جسمی قادر است از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی مثل رایانه، فاکس، اسکنر، چاپگر، ویدئو کنفرانس، تلفن همراه، ضبط، رادیو، دوربین عکاسی و فیلم برداری و اینترنت استفاده کند. کار با این رایانه را می توان در کمتر از یک ساعت فرا گرفت و حتی در صورت ناآشنایی با نحوه استفاده از صفحه کلید، کاربر می تواند به صورت گفتاری به رایانه دستور بدهد.

علاوه بر این کلونایزر قادر است تنها با زدن یک دکمه، هر متنی را به زبان فارسی ترجمه کند.

مهندس همایون فرزانه، عضو شرکت مجری پروژه کلونایزر، می گوید: "کلونایزر یک رایانه بسیار پیشرفته در جهان است که محققان ایران به فناوری طراحی و تولید آن دست یافته اند. این رایانه مجموعه ای از مجهزترین و مدرن ترین دستگاه های ارتباطاتی کنونی مانند رایانه، تلویزیون، چاپگر، اسکنر، فتوکپی، نمابر، تلفن، وب کم، دی.وی.دی پلیر و رکوردر، دوربین عکاسی و فیلم برداری است و حتی قابلیت دریافت سیم کارت تلفن همراه به عنوان گوشی را نیز دارد و به دلیل فناوری جدید و نوآورانه اش در آمریکا به ثبت رسیده است."

به گفته مهندس فرزانه، وزن این رایانه منحصر به فرد ١٢ کیلوگرم و بسیار سبک است و تمام مراحل طراحی و ساخت آن در ایران انجام شده، چون دانش آن به وسیله محققان ایرانی تولید شده است.

تمامی قطعات این دستگاه از جمله قطعات سخت افزاری، نرم افزاری و مکانیکی توسط متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است و بر اساس سیستم عامل ویندوز کار می کند. طراحی و ساخت نسل جدید و پیشرفته رایانه در ایران توجه بسیاری از کشورها را به خود جلب کرده است، به نحوی که کشورهایی مانند مالزی، تایلند و برزیل خواهان خرید فناوری آن شده اند.

به گفته مهندس فرزانه، طراحی پروژه برای اولین بار در دنیا و از سال ١٩٩٨ آغاز شد و اکنون با مشارکت بخش دولتی و خصوصی به سرانجام رسیده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود&فاضل چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:19 ب.ظ

ما یک نماینده از دی جی هستیم ما که خوشحالیم و آدمی مثل شما نباز داریم ولی باید در جلسه روسا دی جی مطرح بکنیم و باید از رشاد که بعدآ معرفی می کنیم اجازه بگیریم
ما هفته ای یک بار به وب سایت سر میزنیم هفته دیگر بهت می گیم
راستی چند تا چوک برای ما بفرست

مسعود&فاضل چهارشنبه 30 آبان 1386 ساعت 08:26 ب.ظ

ما به افرادی مثل شمانیز داریم برای توسعه دی جی از همکاری شما ممنونم ولی تا هفته دیگر باید صبر کنی
اگه رفتی به djland.bolgfa یه جوک هم بنویس تا ثبت کنیم

خوابگرد جمعه 2 آذر 1386 ساعت 03:00 ب.ظ

این قصه کلونایزر شرم آوره! یه دروغ احمقانه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد