-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

در کمتر از 5 ماه بیش از 1 میلیون دستگاه HTC Touch به فروش رفت !

ADONIS SYSTEM

به گفته ی مهندس "پیتر چویو" مدیر ارشد کمپانی HTC فروش بی سابقه دستگاه HTC Touch که یک تلفن هوشمند (smartphone) مجهز به فناوری پیشرفته لمسی touch-controlled می باشد از مرز یک میلیون دستگاه فراتر رفته است. این امر در حالی رخ می دهد که HTC Touch در ماه ژوئن سال جاری روانه بازار شده بود.

مهندس "چویو" پیش بینی می کند مجموع فروش تمام مدلهای تلفن هوشمند لمسی کمپانی HTC که از جمله شامل HTC Touch Dual و Touch Color می شوند تا آخر سال 2007 میلادی به عدد 1.5 تا 1.8 میلیون دستگاه برسد.

این مدیر ارشد می افزاید، کمپانی معروف HTC قصد دارد در سال 2008 سازنده بیش از 20 درصد تمام تلفن های هوشمند جهان باشد و آمار خود را از 11 میلیون دستگاه فروخته شده در سال 2007 میلادی بیشتر نماید.

در خبری مشابه، کارشناسان عقیده دارند همکاری های جدید High Tech Computer که اختصارآ HTC نامیده می شود با کمانی Dopod International کمک شایانی به هر دو این شرکت ها برای نفوذ هرچه بیشتر در بازار آسیا نموده است.

قیمت تلفن هوشمند HTC Touch هم اکنون در بازار ایران با گارانتی در حدود 660 هزار تومان می باشد در حالیکه در کشور دبی نمایندگی HTC این دستگاه را با قیمت 1800 دینار (تقریباً معادل 460 هزار تومان) به فروش می رساند!

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 1 آذر 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.yas-rap.blogfa.com

سلام دوست عزیز از نظرت ممنونم من حاضر با همکاری با شما هستم و منطزر نزراط بعدی شما

دوستار شما/علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد