-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

سرویس MMS تلفن همراه از فرودین ماه ارائه می شود

ADONIS SYSTEM

اپراتورهای تلفن همراه از فروردین ماه سال جاری می توانند به مشترکان خود سرویس MMS ارائه دهند.

طبق ابلاغیه کمیته تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارائه سرویس ارسال صوت و تصویر توسط تلفن همراه از فروردین ماه سال آینده با رعایت شرایط، مجاز خواهد بود. این در حالی است که بیش از 8 ماه از زمان توقف سرویس MMS برخی مشترکان تلفن همراه (ایرانسل) به منظور تدوین آیین نامه استفاده از این سرویس می گذرد.

قرار است این آیین نامه پس از ابلاغ، به عنوان پیوست فرهنگی، به پروانه اپراتور سوم ضمیمه و در آن شرایط و ضوابط حاکم بر ارایه این سرویس نیز تبیین شود.

طبق ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی با درخواست وزارت ارتباطات مقرر شد تا این وزارتخانه به منظور جلوگیری از تبادل داده‌ها و اطلاعات مغایر با قانون، شرع و اخلاق عمومی در سیستم MMS، دستورالعمل تهیه سخت‌افزار، نرم‌افزار، تجهیزات لازم و سایر ساز و کارهای مقتضی برای صیانت از فضای شبکه‌های اطلاع‌رسانی را به شرکت‌های طرف قرارداد اعلام کند تا پس از فراهم آوردن تمهیدات فوق و تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرویس MMS ایجاد و فعال شود.

از این رو برخی تحلیلگران بر این باورند که یکی از انگیزه های مهم وزارت ارتباطات برای ارائه پیشنهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی، فراهم کردن فرصت کافی برای اپراتور اول بود تا بدون هیچ شتابی زمینه های ارائه خدمات GPRS و MMS از طریق شبکه خود را آماده کند.

آن ها می گویند که آیین نامه MMS که قرار بود حدود 6 ماه پیش از این نهایی و ابلاغ شود، درست زمانی به نتیجه می رسد که اپراتور اول تلفن همراه امکان ارائه عمومی این سرویس را پیدا کند و بتواند باز هم سهم بیشتری از این بازار پر درآمد را به دست آورد.

با استفاده از سرویس MMS امکان ارسال متن صوت و تصویر از طریق شبکه تلفن همراه فراهم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد