-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

دانلود نرم افزار رفتار شناسی هوشمند مخربها Mamutu 1.5

ADONIS SYSTEM

نرم افزارهای امنیتی معمول برای مبارزه با ابزارهای مخرب از امضاء های نرم افزاری (نمونه ای از امضاءهای دیجیتالی) استفاده می کنند. مشکل این روش چیست؟ - عدم وجود اثر انگشت = عدم تشخیص بد افزار!

این به این معناست که ویروس و یا بدافزار موجود در رایانه شما پیش از این می بایست به شناسایی شرکت امنیتی سازنده ویروس یاب شما درآمده باشد و سپس با صدور اثر انگشت برای رفتار مخرب آن بدافزار، آنتی ویروس شما قادر به تشخیص بدافزار مذکور خواهد بود. پایگاه داده اثرات انگشت دیجیتالی بد افزارها بطور مرتب بر روی رایانه شما باید بروزرسانی (Update) تا همواره رایانه شما بتواند جدیدترین بدافزارها را شناسایی کند.

پس تنها باید به بروز بودن رایانه خود و حتی شرکت تولید کننده آنتی ویروس تکیه نمایید! بدون شک هم اکنون با خود می گویید" با بدافزارهای جدید مهاجمی که هنوز به تشخیص شرکت امنیتی در نیامده اند چه کنیم؟!"

در این هنگام نرم افزار Mamutu به دفاع از رایانه شما می پردازد. این نرم افزار مبتنی بر رفتار شناسی مخرب عمل می نمایند و بدلیل استفاده نکردن از پایگاه داده اثر انگشتی از حجم مناسبی نیز برخوردار است.

همچنین نرم افزارهای امنیتی مبتنی بر رفتارشناسی بدافزارها، بهترین گزینه های امنیتی برای سازمان های دولتی و تجارت های کوچک و بزرگ می باشد.

Mamutu از جمله نرم افزارهای با هوش رفتار شناسی است که به سرعت حرکت مشکوک و مخرب را شناسایی و اعلام خطر می کند. سیستم Malware-IDS بین المللی تکنولوژی است که به Mamutu 1.5 قدرت بخشیده است.

 دانلود: Mamutu 1.5.0.13
 مشاهده: Emsi Software GmbH

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد