-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

ویروس والنتاین در کمین است! مراقب باشید

متخصصان چینی روز یکشنبه در خصوص ظهور ویروس‌های ولنتاین به کاربران کامپیوتر هشدار دادند. متخصصان چینی مرکز اورژانس کامپیوتر ملی چین واقع در "تیان جین" هشدار داده‌اند که ویروس کامپیوتری روز ولنتاین به خصوص نوع ‪ Vbs- Valrentin.A‬عمدتا هم از طریق‌ای میل و یا سیستم‌های چت آنلاین نظیر "ام اس ان و یا کیو کیو" شیوع پیدا می‌کند.

بر اساس این گزارش، ویروس‌های دیگرنظیر ‪ Worm- blebla.B‬و ‪VBS-I Loveyou‬ نیز کامپیوترهای شخصی را مورد هجوم قرار می‌دهند البته در صورتیکه کاربر دستگاه به باز کردن ایی میل‌ها و ضمائمی که در قالب پیام‌های مخصوص روز ولنتاین که در تاریخ چهاردهم فوریه می‌باشد، اقدام کنند.
متخصصان مرکز کامپیوتری مذکور به کاربران کامپیوتری هشدار داده‌اند که در خصوص ایی میل‌های ناشناس بسیار مراقب باشند به خصوص ایی میل‌هایی که ضمائمی با حروف اسپانیایی در بر دارند.
متخصصان چینی همچنین به مغازه داران که کار آنان با اینترنت مربوط است نیز هشدار داده‌اند که نسبت به کلیک کردن بر روی پیام‌های نشات گرفته از مراجع آنلاین بسیار هوشیار باشند چرا که این امر می‌تواند به گسترش و انتشار ویروس بیانجامد.
متخصصان همچنین به کاربران کامپیوتری پیشنهاد کرده‌اند که باید نرم افزارهای آنتی ویروس خود را آپدیت و به روز کنند و هر زمان که قصد دارند به اینترنت متصل شوند از کاربردهای نظارت ویروس ریل تایم استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد