-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

-= Adonis System =-

رایانه وIT ، هک و کرک، تصاویر جالب، دانلود، نرم‌افزار، تلفن همراه و...

دانلود آنتی ویروس ESET NOD32 Antivirus v3.0.630

ADONIS SYSTEM

Nod32 آنتی ویروسی پیشرفته، محصولی از کمپانی "Eset" است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما می کند.

شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.

نام رابط کاربری آنتی ویروس NOD32 "Amon" است. ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای کاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از کمی حوصله و ور رفتن، به آن عادت کرده و به کارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد.

Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده می کند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی که مشکوک به آلودگی هستند و تشخیص امضاء کار می کند. این امضاء ها بصورت خودکار در قالب فایل های نسبتا کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) بروز رسانی می کند.

زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد.

Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ که عملاً از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ می کنند خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر در صورت مواجه شدن با ویروس این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

 تصاویر: کلیک کنید | تصویر 2
 لینک دانلود: ESET NOD32 Antivirus v3.0.630 حجم: 16.14 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد